Gå til innhold

Felger til 3. gen camaro

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Flere steder som selger de felgene, så det å skaffe dem er ikke så veldig stress.

for eksempel så tror jeg denne karen skaffer dem. har ikke handlet fra ham selv ennå, men han har drevet på TGO i noen år.

personlig så syntes jeg disse forkrommede hjulene blir litt for mye krom på den bilen, men det er meg.

ellers så er det et kurant stort bildegalleri for disse bilene her.. sjansen er stor for at du finner bilen din med disse og andre felger på der, så kan man se hvordan det blir på forhånd.

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ventnålittegranne.

Er ikke gamlebilen min dette?

hvit '86 z28 med 305 tpi, hvit i lakken, svarte lyktebrønner.

som ble plukket opp på et gammelt forsvarsanlegg i sandvika?

Når det gjelder felga så er jeg redd helsvart vil få dem til å bli omtrent usynlige.. vil bli vanskelig å faktisk se formen på dem.. men det kan kanskje funke å lakke de delene som er nedsenket?

..er litt usikker her egentlig.

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. morro at det fremdeles er liv i den :)

Hadde ikke mye lyst til å selge den bilen, tok meg 1 år før jeg fikk så stygge abstinenser at jeg kjøpte den jeg har nå..

måtte ha, enkelt og greit, men kanskje ikke det værste å være avhengig av.

hva har du gjort med bilen siden jeg måtte selge? Hørte rykter om mange planer fra felles bekjent, men hva har blitt gjort?

Er skikkelig nyskjerrig på hva som skjer med denne.

(og regner med at de felgene som satt på har gjort jobben sin nå.. ene bakfelgen måtte jeg få sveiset husker jeg.

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått gjort noe særlig ennå,har reparert lekkasje i motor og girkasse, bakakselen går fortsatt med lekkasje.skifta foringer til stab staget bak, da det røyk tvert. har bestilt Z06 bremsekit til den nå og felger da. så blir det en ls2 på slutten av sommeren med en t56 kasse. lurer på om jeg skal bygge om hele understellet når jeg først er i gang.

hørte du hadde noen planer også, hvordan går det med dem?

blir det ny motor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt de originale single-line IROC felgene, og angrer som f... på at jeg solgte mine. 18" er akkurat passe size, men det er så synd at de bare er 8" bred. Synes også disse i chrome blir i overkant mye. Tidligere fikk man kjøpt disse med orignal koksgrå "inserts" og polerte flater der de originalt er maskinert - de var lekre, som på denne:

Picture_223.JPG

Høres ut som du har mye spennende planer - blir moro å se etterhvert!!

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du fikk tettet det.. jeg fikk aldri tiden til å se skikkelig på det, men akslinga var da tett når jeg solgte dingsen. jeg trodde den var tett selv i hvertfall :)

ellers så er ls2 og t56 en god ide, ja. går med endel planer om det samme selv, har skikkelig lyst på rørepinne. men hverken det eller ny motor er innenfor studentbudskjettet. blir nok utsatt til jeg er ferdig med å leke bokgnom.

motor er nok i samme gate. skal ha på nye topper på den eksisterende til vinteren. burde egentlig ha handlet dette mens jeg er i usa (nå), men må finne ut av hva som er nedi motoren før jeg begynner å handle slike biter.. aner ikke hvaslags stempler osv som bor nedi der, men jeg veit at toppene som sitter på er bedre egnet som moringer enn topper.

ellers, planer om å finne en kasse fra en 93+, eller handle en ny en? med de nye kassene så må jo mellomaksel kortes blandt annet.. uansett så må man jo ha nye girkassefester, men slikt fåes jo kjøpt.

hva tenker du på å gjøre med understellet? coilovers og rørarmer foran pluss nye armer bak, eller droppe hele panhard oppsettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planer om å finne en kasse fra en 93+, eller handle en ny en? med de nye kassene så må jo mellomaksel kortes blandt annet.. uansett så må man jo ha nye girkassefester, men slikt fåes jo kjøpt.

hva tenker du på å gjøre med understellet? coilovers og rørarmer foran pluss nye armer bak, eller droppe hele panhard oppsettet?

hadde tenkt meg ny motor og kasse, understellet vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre ennå. har sett litt på ny k-member (aner ikke hva man kaller detta på norsk) og coilovers. men har ikke satt meg skikkelig inn i det ennå. kanskje noen her som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider