azfriz Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hei alle sammen.. jeg trenger desperat hjelp! jeg greier ikke å bli enig i lakkering på bilen, eneste jeg vet er at det skal være en helt syk farge, som skiller seg sykt ut, prisen bør heller ikke være så vanvittig stor, og vil helst ha bilde av fargen, og lakkode! finner jeg den fargen jeg virkelig vil ha, gir jeg 100 spenn til den som la den frem :) Are Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Fått blandet en rosa metallic farge? svart med litt "gullkrydder" i? hvit metallic med litt rosa eller lilla i? ( høres rart ut, men er sinnsykt tøft i virkeligheten) brun metallic eller en kobberlignende farge er jo heller ikke så vanlig... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 jeg likte den rosa ideen! kan du se om du finner et bilde av noe slikt til meg? takker på forhånd:) Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Her er en farge vi brukte på en bil i fjor. Egentlig MC farge, med flakes. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Saab Viggen Lightning Blue.. ..eller nåkka i dn dur,, jævli fin farge på Volvo :D leste førr mange år siden Bilsport, og der va d en 740 me den fargen..så jævli nice ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hvordan bredder de 740`ne sånn som den orange på forrige side... Sett flere som har gjort det, hadde vært kjekt med bilder:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Rosa 740?! Har verden virkelig kommet til det punktet altså? Fyttibikkja.... Men for ALL del, det er din bil... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 den rosa/lilla bimmeren sin farge er helt uaktuell, men den saaben var ganske rå! takker alle sammen uansett:) er bare å fortsette =) god helg alle sammen forresten! :) Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Volvo R-blå, som brytes av en stripe i rød/orange og over i Daytona violet/mauritius blå.... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 jaa.. da er ihvertfall lakkeringen klar, motoren er bygd ferdig, siste som er gjort er sveiset ny turbo xs dump, og sveiset litt rust.. bilder kan komme på forespørsel :) Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 jeg trenger også 940 front hvis noen har!! komplett, men helst uten fanger! der har jeg en annen plan :P også hvis noen har en url å bestille usa lykter bak, så setter jeg stor pris på det, også takvinge.. takker for all hjelp! til sommeren er bilen ferdig :) Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 ja, det er bare å legge ut bilder... Bilder er bra! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 prosjektet er avlyst.. ALT selges.. helst komplett.. ferdig blokk, dreid ned til 2,2l, opphonet og tipp topp stand, med h-profilråder i, med alt av nye pakkninger, forsterket toppakning etc. toppen er også pusset opp litt! alt gjort profesjonelt av KM technics. splitter ny 16t turbo, aldri brukt, nye lykter rundt hele bilen, takvinge gruppe a vinge getrag girkasse med lettet svinghjul, ny clutch og trykkplate.. bilen er helt ribbet, nedpusset innvendig, klar for lakkering! det følger også med lakkering på bilen, i valgfri farge(til en viss grad..) den er betalt:) står igjen litt rustsveising på bilen enda.. svart interiør.. herregud, det er så mye.. nye bilstein sprint dempere.. selges fordi ting ble ikke som jeg hadde tenkt.. :( står i nord-trøndelag.. står også på 16" bbs felger, innskrevet i vognkort.. ring heller.. 92 60 98 67 Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 kva som ikkje ble sån som du hadde tengt da? :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 sjefen i verksted, og min høyre hånd slo seg vrang å kastet meg ut :P Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg