Gå til innhold

Opphoring av 740`n :)

Ranger emnet

azfriz

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

ja nå er det lenge siden jeg har vært her, mye å gjøre og en del andre dårlige unnskyldninger:) men jeg er ikke på nedrykk fordi! splitter ny t16 turbo er handlet inn og er også på utkikk etter en getrag kasse.. har noen liggende eller vet av, så bare ring eller send sms til 92 60 98 67..

dette da jeg IKKE skal ha m90 :|

Adrian N: joda, hehe.. var egentlig fordi noen ønsket jeg skulle vise hvordan de spilte sangen, men et`n gikk jo til helvete, så da slo jeg en dual! =)

heia norge!

Volvo 940 TIC (FK)

Volvo 740 TIC

Volvo 760 GLE(solgt)

Volvo 740 GL(solgt)

Volvo 740 GL(vraket etter kræsj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det lenge siden jeg har vært her, mye å gjøre og en del andre dårlige unnskyldninger:) men jeg er ikke på nedrykk fordi! splitter ny t16 turbo er handlet inn og er også på utkikk etter en getrag kasse.. har noen liggende eller vet av, så bare ring eller send sms til 92 60 98 67..

dette da jeg IKKE skal ha m90 :|

Adrian N: joda, hehe.. var egentlig fordi noen ønsket jeg skulle vise hvordan de spilte sangen, men et`n gikk jo til helvete, så da slo jeg en dual! =)

heia norge!

Va itj d T5 turbo du skulj ha da?

T16 e litt minnjer:P

Koffer ska itj du ha m90?:P

Volvo, BMW & MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for en bakende...

Doble blåsere er kult, men da må det være gjennomført. Det der var dobbelt så ille som 740'en min når jeg kjøpte den, da det sto riskoker potte på én side.

Men for all del bilen har potensiale, og jeg skal ikke dømme den nord og ned før jeg ser det ferdige resultatet. Kan til tider bli veldig kult med folk som går sin egen vei. Se bare på denne: http://www.garaget.org/?car=48813ℑ=435147

Skal du ha m45 varer denne ganske så lenge med mindre du legger inn tredje gir med lavt turtall og fullt turbotrykk. Da blir den nemlig særdeles kortlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

hei hei alle sammen! ja det går nå videre på prosjektet.. skal legge opp noen bilder senere i kveld, ting tar tid, men det går treigt altså :( tar vel vinteren enda ja.. men skal dele litt.. men vil ikke avsløre for mye enda=) selv må jeg føye til at jeg syns de pottene er dødsfete.. men det er stortsett enten eller =) hehee.. men de ser liksom så mye større ut på bilde en i virkeligheten egentlig..

Volvo 940 TIC (FK)

Volvo 740 TIC

Volvo 760 GLE(solgt)

Volvo 740 GL(solgt)

Volvo 740 GL(vraket etter kræsj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider