Chall Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 ntaaa.. skeptisk.. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 må fortsætt å hor opp nu da=) blir vel bra resultat det her tenker jeg:) Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Har du noe kjennskap til dette? Fant den tilfeldigvis da jeg kjedet meg og satt på YouTube! :D http://www.youtube.com/watch?v=oc_JoNmd8uI Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 ja nå er det lenge siden jeg har vært her, mye å gjøre og en del andre dårlige unnskyldninger:) men jeg er ikke på nedrykk fordi! splitter ny t16 turbo er handlet inn og er også på utkikk etter en getrag kasse.. har noen liggende eller vet av, så bare ring eller send sms til 92 60 98 67.. dette da jeg IKKE skal ha m90 :| Adrian N: joda, hehe.. var egentlig fordi noen ønsket jeg skulle vise hvordan de spilte sangen, men et`n gikk jo til helvete, så da slo jeg en dual! =) heia norge! Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 ja nå er det lenge siden jeg har vært her, mye å gjøre og en del andre dårlige unnskyldninger:) men jeg er ikke på nedrykk fordi! splitter ny t16 turbo er handlet inn og er også på utkikk etter en getrag kasse.. har noen liggende eller vet av, så bare ring eller send sms til 92 60 98 67.. dette da jeg IKKE skal ha m90 :| Adrian N: joda, hehe.. var egentlig fordi noen ønsket jeg skulle vise hvordan de spilte sangen, men et`n gikk jo til helvete, så da slo jeg en dual! =) heia norge! Va itj d T5 turbo du skulj ha da? T16 e litt minnjer:P Koffer ska itj du ha m90?:P Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hmh garret t5, noe de fører de roppe i nord det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hmh garret t5, noe de fører de roppe i nord det? jepp, kommer sammen med "svenske" hester. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Fysj for en bakende... Doble blåsere er kult, men da må det være gjennomført. Det der var dobbelt så ille som 740'en min når jeg kjøpte den, da det sto riskoker potte på én side. Men for all del bilen har potensiale, og jeg skal ikke dømme den nord og ned før jeg ser det ferdige resultatet. Kan til tider bli veldig kult med folk som går sin egen vei. Se bare på denne: http://www.garaget.org/?car=48813ℑ=435147 Skal du ha m45 varer denne ganske så lenge med mindre du legger inn tredje gir med lavt turtall og fullt turbotrykk. Da blir den nemlig særdeles kortlivet! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 åå.. syns det var noe kjent der ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hvilken girbox er egentlig best at av m45, m46 eller m47? Hvem tåler mest? Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 vel, har rasa både M46 og M47 med 130 hk, M90 tåler mest av de orginale kassene. searh and you shal find. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Litt flaut å innrømme girkasse-ras med 130 hk kanskje?! hehe .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 m45 tåler mest, bakdelen er 4trinn, m46 er m45kasse med overdrive del, som svikter, så er det m47da, som tåler minst av de alle.. ealoken, greier du rase de kassene med 130hk uten sperre så har du hatt dårligge girkasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 det er godt mulig, men zintherclutchen skal nok ha sin del av skylden. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azfriz Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hei hei alle sammen! ja det går nå videre på prosjektet.. skal legge opp noen bilder senere i kveld, ting tar tid, men det går treigt altså :( tar vel vinteren enda ja.. men skal dele litt.. men vil ikke avsløre for mye enda=) selv må jeg føye til at jeg syns de pottene er dødsfete.. men det er stortsett enten eller =) hehee.. men de ser liksom så mye større ut på bilde en i virkeligheten egentlig.. Siter Volvo 940 TIC (FK) Volvo 740 TIC Volvo 760 GLE(solgt) Volvo 740 GL(solgt) Volvo 740 GL(vraket etter kræsj) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg