lulle Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 jeg plages med å få bort den ulyden fra converter..jeg hører ikke noe fra selveste girkassen...noen som har erfaring fra ødelakt converter, skal den festes i bestemte hull i flexplaten? som sakt før. uten den er det ikke lyd fra motor, hører kunn viften. når converteren skrus på blir det vibrasjon også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Convertere pleier ikke lage slik lyd. Hr du fått sett skikkelig at ikke flexplaten er sprukket? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Skal converteren helt inn i kassen? slik det er nå er det 2.5 cm mellim flexplate å festene til converteren, når den er i bunn.. det ligger en 9mm tykk adapter i mellom motor å kasse. da det er chevy motor og pontiac kasse. da jeg kjøpte bilen hadde de foret ut med en 6mm tykk skive i mellom flexplaten og converter og det er for lite, så da har ikke converteren ikke gått helt i inngrep. så lurer på om ikke akslingen til pompen på kassen er skadet og det er den lyden jeg hører.. det er en teori som vi har, har ikke tatt kassen ned enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg