Gå til innhold

Min 940 turbo

Ranger emnet


740tic'ern

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg også fått meg en 940 turbo+. Riktig nok 4 mnd siden jeg kjøpten den, men siden d har vært vinter har det ikke blitt gjort så mye med bilen. Temmelig orginal.

Om bilen:

92 940 turbo+ 192HK orginalt:

delskinn

3" JT

green filter

hvite blinkers

Senkesett (ikke montert)

Alarm med Fjernstart(funker ikke helt:S), turbotimer og sentrallås.

Ja resten er vel d samme som alle andre 940.

Har planer om å bygge om til 960 front til sommeren hvis d blir tid. Skal bestille meg Boost controller og justere opp til 1.0Bar.

Felger kommer nok til neste sommer.

Litt bilder da:

FK885043.jpg

Wih86573.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å hive turbo+ dit poteten gror. Hadde på min, den lader tidligere uten turbo+. Skjedde lite under 4000rpm, nå begynner det å skje noe på 3-3500rpm. Merkes godt når man har 3"JT.

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lada 0,9 helt standard med turbo pluss, bare å fylle 98 oktan så man slapp tenningsbank. Men chippa den for å være på den sikre sida, fikk en mye penere gange på kjøpet. Pluss at nå er bilen klar for større turbo..

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil

 

Min får litt lite bensin eller noe.. vis en gir på i 2.gir noen ganger, spesielt med full bull.. så sperrer den, går ikke reint. Kan det bli bedre med 98bensin? til jeg venter på annen bensinpumpe?

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Fikk bilen for 20000kr :P

Han som jeg kjøpte den trodde d var feil i hjernen siden bilen stoppet regelmessig, men så viste det seg kun å være bensinpumpe releet;) den har gått 260 000km og 100% rustfri.

Så jeg var heldig med den prisen:)

Syns 0.9 bar orginalt hørtes mye ut. Trykkmåleren min går kun 60-70% over midtstreket, og har hørt at den viser maks 1.0 bar:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår