TME Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Noen som har justert en åpen dump type hks? Har en svak pipe-lyd ved ca 2000rpm ved lite gass-pådrag.. Mistenker at dump,n er litt åpen...fusker av og til Stramme ell slakke skruen på toppen av dumpen?? Mvh Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Noen som har justert en åpen dump type hks? Har en svak pipe-lyd ved ca 2000rpm ved lite gass-pådrag.. Mistenker at dump,n er litt åpen...fusker av og til Stramme ell slakke skruen på toppen av dumpen?? Mvh Ifølge HKS europa skal man IKKE juster på denne skruen. den skal stå ifølge dem på innstillingen den er levert. Mener å huske det er i midtstilling. Hvis man justere mye på denne vil man få lekasjer over tid. Jeg har min i denne stillingen og har ikke hatt noen lekasjer. MEN det hender den blir fylt opp med olje å drit så jeg regner med det er der problemet ligger. Jeg har rengjort min 2 ganger og det blir stor forskjell. Bare skru av bunnen og fyll med avfetting og la den ligge litt. skyll, blås og tut og kjør ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg