beemern Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Utrolig mange bra bilder her allerede! Noen som har flere? EDIT: bildene til max senk kom med en gang. Fy faen så fett bilde av silviaen!! Det var sykt deilig!! takker;) har masse mere jeg. men siden det er så mange som klager ang skilt. så gidder jeg ikke og legge ut så utrolig mange kjørebilder. dem får spørre dem som vill ha bilde av bilen sin. så får jeg se hva jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Men dette syns jeg var litt fett :http://www.frantzenracing.com/Treff/Treff2007/streetmeet/treff%20(86).JPG :) Takk, det var hyggelig å høre :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 takker;) har masse mere jeg. men siden det er så mange som klager ang skilt. så gidder jeg ikke og legge ut så utrolig mange kjørebilder. dem får spørre dem som vill ha bilde av bilen sin. så får jeg se hva jeg har. Har ikke noe bilde av en Sort S14a med gull felger ? Tas gjerne imot :) Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 takker;) har masse mere jeg. men siden det er så mange som klager ang skilt. så gidder jeg ikke og legge ut så utrolig mange kjørebilder. dem får spørre dem som vill ha bilde av bilen sin. så får jeg se hva jeg har. Har du noe av den sorte Volvo 262n så hadde det vært fint :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hehe, måtte jo showe frfem scanian litt'a mens den ennå er ny og shiny! Endte med å bruke den som tribune for å få bedre oversikt... Noen som har et bilde eller 2 av mine 22" chromes!?!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Mange bra bilder her :D Men dette syns jeg var litt fett : http://www.frantzenracing.com/Treff/Treff2007/streetmeet/treff%20(86).JPG :) Min bil for kvelden det jo :) Skal selges ;) Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Min bil for kvelden det jo :)Skal selges ;) Anders er det ikke sånn at den har vært til salgs i en laaang laaang tid? eller? er jo ikke flust av de der ute å går. he he he. selv om jeg har en i garasjen selv. he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 max_senk.. har du noen bilder av bilen min? orange 200sx s13? bare legg de ut siden jeg ikke hadde skilter.. hehe og vil gjerne se visst du har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 http://Http://www.drift-extreme.tk ;) der har du den orange 200en Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har ikke noe bilde av en Sort S14a med gull felger ? Tas gjerne imot :) skal se etter i morgen Har du noe av den sorte Volvo 262n så hadde det vært fint :) skal se etter i morgen max_senk.. har du noen bilder av bilen min? orange 200sx s13? bare legg de ut siden jeg ikke hadde skilter.. hehe og vil gjerne se visst du har.. disse hadde jeg fremme på lur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hjertelig takk..pene bilder max senk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 noen som har bilder av den sølv fargede civic'n min gjerne noen bilder av teamsideways teltet? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 noen som har bilder av den sølv fargede civic'n min gjerne noen bilder av teamsideways teltet? Har ett. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 dem får spørre dem som vill ha bilde av bilen sin. så får jeg se hva jeg har. Har du noen av min Impreza? Med gul dekor... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-DoGG Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 weeeey, Jeg veit om en stakkar drifter som kommer neste gang med sin utrolige front wheeler og tidenes brekk med en smak av slakk vaier. så bra ut detta ass. bra at noen tar ansvar og gjør i stand noe, slikt som dette. stå på. jeg møter neste gang! :) Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg