Machagen Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Har du noen bilder av den røde Polo GTI'en? vet ikke om det er denne jeg, men dette lå på Gatebil forumet (bilde tatt av Espen|3k) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Mange bra bilder her :D Men dette syns jeg var litt fett : http://www.frantzenracing.com/Treff/Treff2007/streetmeet/treff%20(86).JPG :) Om de kunne fløtta den conteineren så man kunne sett hva som sto bak den, så hadde det vært enda bedre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hvis du ikke gidder å redigere bilder og sladde skiltene, er det ikke vits at du tar bilder heller! Rene katalogen for biltyver dette! Fy! (men det hjelper jo lite med sladdet bilder noen steder, da andre legger de ut med!) paranoide folka ass. så det er ikke noe vits at jeg tar bilder da. saklig du var a. tror du ikke at en biltyv finner ut hvor den bilen står uansett om det er skilter på bilen eller ikke? som sagt. er det noen som virkelig har lyst på den bilen. så blir den hentet i morgen uansett.. men som sagt, jeg har jo sagt at det ikke er noe problem. er jo stort set bare og gå inne på profilene til folk. så er det utrolig få som sladder skiltet på sin egen bil så. vist folk ønsker det. så respekter jeg det mere enn nok;) og det vet vel de fleste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 paranoide folka ass. så det er ikke noe vits at jeg tar bilder da. saklig du var a. tror du ikke at en biltyv finner ut hvor den bilen står uansett om det er skilter på bilen eller ikke? som sagt. er det noen som virkelig har lyst på den bilen. så blir den hentet i morgen uansett.. men som sagt, jeg har jo sagt at det ikke er noe problem. er jo stort set bare og gå inne på profilene til folk. så er det utrolig få som sladder skiltet på sin egen bil så. vist folk ønsker det. så respekter jeg det mere enn nok;) og det vet vel de fleste:) jeg har aldri sladdet skiltnr, og har aldri hatt noe problem med det. er som max senk sier, hvis noen vil ha bilen henter de den. hvis du drar på et stort treff må du regne med at noen tar bilder av bilen din. da får du nesten dekke til/skru av skiltene dine hvis det er et problem? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jeg har aldri sladdet skiltnr, og har aldri hatt noe problem med det. er som max senk sier, hvis noen vil ha bilen henter de den. hvis du drar på et stort treff må du regne med at noen tar bilder av bilen din. da får du nesten dekke til/skru av skiltene dine hvis det er et problem? Tusen Takk.. følte meg litt alene. høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Tusen Takk.. følte meg litt alene. høhø Together we wil take over the world... :) :) Er det noen som har bilder fra kjøring på dagen da? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jeg har aldri sladdet skiltnr, og har aldri hatt noe problem med det. er som max senk sier, hvis noen vil ha bilen henter de den. hvis du drar på et stort treff må du regne med at noen tar bilder av bilen din. da får du nesten dekke til/skru av skiltene dine hvis det er et problem? :pray ENIG!! Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 det der har jeg hsagt i alle år siden den forrige diskusjonen om slædding av skilt. om det er så jævli problem for deg å ha skilt nr ditt tilgjengelig på et bilde på nette.. så må jeg si at du har et stort problem den dagen du viser deg offentlig på et treff.. tenk deg det da... ca 30.000 menesker som seg deg daglig.. tenk deg alle de kjeltringa som har lyst til å stjele biler.. som er på alle treff og sikle.r. som allerede har bilder av bilen dine.. skiltene dine.. og vet hvor du bor.. yepp. du mister bilen din om få dager. selg den fort!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 det der har jeg hsagt i alle år siden den forrige diskusjonen om slædding av skilt. om det er så jævli problem for deg å ha skilt nr ditt tilgjengelig på et bilde på nette.. så må jeg si at du har et stort problem den dagen du viser deg offentlig på et treff.. tenk deg det da... ca 30.000 menesker som seg deg daglig.. tenk deg alle de kjeltringa som har lyst til å stjele biler.. som er på alle treff og sikle.r. som allerede har bilder av bilen dine.. skiltene dine.. og vet hvor du bor.. yepp. du mister bilen din om få dager. selg den fort!! her jay her jay!! :pray men kan vi ikke la den diskusjonen ligge. vi kommer ineg vei uansett. de som vil sladde sladder, og de som ikke vil sladde sladder ikke? Sleng ut noen flere bilder da!:thanks Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Er ingen som tilfeldigvis har noen bilder av Almeraen min? :-) Få ut fler bilder folkens. blir bra dette =) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 hehe noen som kan gjette når dette bilde ble tatt eller? :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hint fra fotografen: Tilskuere. (Og se på asfalten) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Flere som så dere ja.. Hva var egentlig poenget? Hadde du kjørt ut for å bli tatt bilde av mens det ryker av bakhjula hadde jeg skjønt poenget.. Parkere på herjestripa blir liksom ikke like fett.. Hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Legger ut noen bilder fra Autoslalomen / Streetmeetet her : Resten av bildene kan dere se på Team seideways sitt forum : http://www.teamsideways.com/forum.html De ligger under media --> Bilder --> Hauke's bilder Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 se her ja.. Meget bra bilder!!:) :) :) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg