AnDtHo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Evnt så er det direkte link til Haukhes bilder på forumet vårt her: http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=870 Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 se her ja.. Meget bra bilder!!:) :) :) Danke danke :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Demoncamber på ene hjulet framme ja, den var ny :D @ hvit S14. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Flere som så dere ja.. Hva var egentlig poenget? Hadde du kjørt ut for å bli tatt bilde av mens det ryker av bakhjula hadde jeg skjønt poenget.. Parkere på herjestripa blir liksom ikke like fett.. Hehe.. hehe poenget var aldri å bli tatt bilde av.. var vel egentlig bare på morro vi gjorde det... hvor blir det av humor'en liksom... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 hehe poenget var aldri å bli tatt bilde av.. var vel egentlig bare på morro vi gjorde det... hvor blir det av humor'en liksom... :) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 vet ikke om det er denne jeg, men dette lå på Gatebil forumet (bilde tatt av Espen|3k) der var bilen min ja, takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 der var bilen min ja, takk :D var fet front på den.. likte felgen godt.. var en av få biler jeg rakk å stoppe opp å se på:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 var fet front på den.. likte felgen godt.. var en av få biler jeg rakk å stoppe opp å se på:) Takk, er litt sliten front, litt nedskrapa tenkte jeg skulle kjøpe samma og lakke den igjen, men vet ikke enda ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 noe vits i å kjøpe samme hvis den også blir skrapa opp?? :P vet ikke om manfår gjort noe med det jeg.. hvis ikke hadde jeg vurdert ¨heve den litt simen.. kanskje du holder følge opp bakken da hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Takk, er litt sliten front, litt nedskrapa tenkte jeg skulle kjøpe samma og lakke den igjen, men vet ikke enda ;) du får ikke bare lappet den du har da? så slipper du å legge ut for en ny? noe vits i å kjøpe samme hvis den også blir skrapa opp?? :Pvet ikke om manfår gjort noe med det jeg.. hvis ikke hadde jeg vurdert ¨heve den litt simen.. kanskje du holder følge opp bakken da hehe HEVE.... det er ett ord vi ikke bruker på forumet:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Man skal ikke heve en som er blodsenka, det er imot reglene det. Assa jeg kan jo prøve å pusse den ned å lakke på nytt men vet ikke om det blir så bra.. ;/ et spm, jeg har lyst til å sette på et svart VW merke skrått over panseret, hvordan tror det ville blitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 må jo tenke litt på kjøre egenskaper også da... er ikke bare å senke det så mye at alt av kjøre egenskaper blir borte.. Greit det ser jævlig bra ut men det finnes en fin mellom ting ;) har rimlig lav bil selv og skraper litt her og litt der men har nok dempe vandring til at ikke bilen kommer over alt.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 må jo tenke litt på kjøre egenskaper også da... er ikke bare å senke det så mye at alt av kjøre egenskaper blir borte.. Greit det ser jævlig bra ut men det finnes en fin mellom ting ;) har rimlig lav bil selv og skraper litt her og litt der men har nok dempe vandring til at ikke bilen kommer over alt.. Noen gang hørt om alt eller ingenting? sånn at jeg ;) Ja takkbeggerdeler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 jeje vi får se neste gang vi møtes i bakken :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Polosimen, sto du parkert på Strømmen på Mandag kveld eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg