larrizz Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Fant ut at jeg skulle gjøre som noen av de andre her, så lagde min egen bildetråd. Her kommer jeg til og poste bilder fra treff, løp, etc. selv om det ikke er så mange treff/events her i Mo, så derfor blir det ikke så mye posting, men skall prøve. Kameraet jeg har bruk er et Canon EOS 300D, og linsen må du ikke spørre meg om! :lol: Så tiden for og bli slaktet. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ikke for og mase, men i og med dette er mine første bilder, så lurer jeg på om jeg kunne fått noe feedback?:thanks Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei, skarpe og fine bilder du viser. Selvom noen ser ut til å være litt mørke? Bakgrunnen ser litt rotete ut, men det passer egentlig litt med den type miljø på den bilen. Har du bluret bakgrunner litt i etterarbeidet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei, skarpe og fine bilder du viser. Selvom noen ser ut til å være litt mørke? Bakgrunnen ser litt rotete ut, men det passer egentlig litt med den type miljø på den bilen. Har du bluret bakgrunner litt i etterarbeidet? Takk for bra kritik. Har hørt flere som syns det virker litt lyst, så det kan godt hende at jeg har litt lys skjerm. Nei, jeg har ikke bluret i etterarbeidet, bildene er lite behandlet, nesten bare skrevet på copyright, men på noen så har jeg stilt litt på curves. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Kan Moderator flytte tråden til: Medlemmers egne filmer For bilder, bruk galleriet.?? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Liten teaser fra 1. mai. En del av bildene var uklare pga. før høy ISO!? Og kan hende at de er litt mørke bildene, men det er av den grunn at jeg har kanskje litt lys skjerm. PS. har vært litt bra om jeg fikk litt tips av de mere proffe. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Tror nok bildene er uklare pga dårlig fokus, enten auto eller manuell. Bilder blir kornete av for høy iso, ikke uklare :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Okei, daså. Takk for svar. men kan moderator flytte denne tråden til rett plass? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei! er ikke proff fotograf, og likte kvaliteten på bildene, men skulle jeg kommet med noe feedback vil jeg si unngå å ta bilder på skakke, sikkert mange som er uenig men det gir et rart inntrykk, når det man egentlig bare vil se er bilen/objektet du tar bildet av, uten å måtte vri på nakken. Men uansett, gøy å se klare fine bilder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei! er ikke proff fotograf, og likte kvaliteten på bildene, men skulle jeg kommet med noe feedback vil jeg si unngå å ta bilder på skakke, sikkert mange som er uenig men det gir et rart inntrykk, når det man egentlig bare vil se er bilen/objektet du tar bildet av, uten å måtte vri på nakken. Men uansett, gøy å se klare fine bilder! :) Endelig en som har skjønt det! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg