Gå til innhold

kval løpet 26.mai på krabyskogen

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke 2,5 engang paulsen?? tipper du kommer med en 2,3 jeg med noget frisert inspruts topp. men landsfinale bana er vell ganske knotete så jeg tror nok ikke at den med mest motor vinner

 

om banen er knotete så er det genialt.. da slipper man store kostnadder for å henge på.. kult og høre at team laban har fått 3 juniorer i landsfinale nå;) grattis til deg og larsern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere igjen fler doble å enkle gassere på kjæsarud da?? dyrt å kjøpe det å bruke det til bilcross å veit du... mindre drivstoff bruker jo insprutstoppen å.. .:P

 

Er vel ikke toppen som bestemmer hvor mye drivstoff den bruker vel Håvard! Ligger da no gassere rundt her.... Sitter jo noen på div biler også..

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt innsprut klarer ikke så mye som ett par fine gode webere! også den lyden a gitt!

 

ville gitt faen i lyd om jeg ville hatt noe holdbart.. volvo b23e med annen kam er masse mok mener nå jeg men.. dem som setter b23e med annen kam i opel stikker hvertfall bra avgårde.. kadett'n til svigerbror som han hadde på landsfinalen på lyngås sleit han ut 4 kliss nye gullabo på trening.. kunne legge den ut på 3 gir på tørr asfalt.. og i den satt det b23e med annen kam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att dere gidder å "krangel" om det her:P Den som har rå til trim den trimmer å den som ikke har råd kjører orginalt... Leit for den som ikke har råd, men sann er livet... men man må jo selvfølgelig følge opp med understell og dekk om man det ska bli no greie på...:)har seff også mye om ikke mer med den som kjører å gjøre, men når man blir kjørt i fra på strekkene er det jo motor som mangler...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att dere gidder å "krangel" om det her:P Den som har rå til trim den trimmer å den som ikke har råd kjører orginalt... Leit for den som ikke har råd, men sann er livet... men man må jo selvfølgelig følge opp med understell og dekk om man det ska bli no greie på...:)har seff også mye om ikke mer med den som kjører å gjøre, men når man blir kjørt i fra på strekkene er det jo motor som mangler...

 

er ikke no krangel hans petter, men jeg ville bare frem til at det blir litt dumt, har penger til trim jeg, men velger å ikke gjøre det..

 

ellers enig med deg i resten=).. morsommere med en som kjører fort i svingene ved hjelp av understell, enn en som kjører fort på en strekke;) (syns nå jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår