_Martin_ Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei Jeg har en Sierra 92 mod med tute bryteren i rattet orginalt. Men på IS rattet jeg har satt inn er det ikke tute på rattet. Hvis jeg da legger opp en bryter til tuta på dashbordet, hva sier de til dette på EU-kontroll? Eller må tuta være på rattet, siden dette er orginalt? Takker for svar :) Siter Chevrolet Silverado 6.2 91mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 D finnes blinklys arm me tute bryter på enden. Jeg hadde samme problem men d var enkelt å fikse. d var en 20L arm jeg fikk tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 har prøvd å få tuta ut på armen jeg også. Tror den armen jeg har nå er fra en eldre sierre. Hvordan gjorde du det a. Sliter litt med dette jeg. Har prøvet og feilet mest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntis Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 nei den jeg fikk tak i var d bryter på blink arma. likens som på den andre sia men der er spyler'n. D jeg da gjore var å kobble ledningene fra rattet innpå den bryter'n. husker ikke helt hvordan jeg fant riktig punkt men d skal være to ledige der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 du kunne ikke funnet det ut da? tar jo ikke lang tid å skru opp og se etter. finner ikke ut av hvilke to det er jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg