Thomasaj240 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skjedd noe mere?;) driiiiiiiiiiiiiiiiiiiit fin bil btw;) håper å se den "live" her i store byen snart:P Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skjedd noe mere?;) driiiiiiiiiiiiiiiiiiiit fin bil btw;) håper å se den "live" her i store byen snart:P Hehe, takker for det :) Kommer til å være bortreist hele sommerferien, så det går nok enda 3 uker før du får sett bilen :op: Har jobba i nesten hele dag, så det har ikke skjedd så altfor mye.. Reservehjulsbrønnen lydisolert ferdig. Må kanskje finskjære litt på enkelte kanter, men det er ikke noe hastverk :) Fikk også malt de bakre kalipterne røde. Ble skuffa når jeg åpna den nye bakakslingen jeg hadde fått tak i, med lsd brems i.. Den var mos :( Men men, da har jeg iallefall liggende speedoring klar hvis jeg eventuelt finner ut at det blir truetrac! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe, takker for det :)Kommer til å være bortreist hele sommerferien, så det går nok enda 3 uker før du får sett bilen :op: Har jobba i nesten hele dag, så det har ikke skjedd så altfor mye.. Reservehjulsbrønnen lydisolert ferdig. Må kanskje finskjære litt på enkelte kanter, men det er ikke noe hastverk :) Fikk også malt de bakre kalipterne røde. Ble skuffa når jeg åpna den nye bakakslingen jeg hadde fått tak i, med lsd brems i.. Den var mos :( Men men, da har jeg iallefall liggende speedoring klar hvis jeg eventuelt finner ut at det blir truetrac! God patent for å holde fjæra på plass da:spin Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe tja, enkelt og greit iallefall :) Blir ganske så stort mellomrom mellom fjæra og skåla når man løfter bilen opp, kanskje snakk om 10-15 cm.. Så følte nesten at jeg måtte ha noe som holdte fjæra på plass. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ble fort litt for fargerikt når jeg monterte noen Greenstuff klosser jeg hadde liggende :P Ferdig resultat: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunarSim Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hva slagt felger er det du har på 945?:volvopower: Siter Volvo 940 Turbo<3 Tråd om min 940 http://www.bilforumet.no/900-serien/180452-volvo-940-turbo-prover-engang-til-p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Har ikke peiling på hva dem heter jeg, dem fulgte med bilen.. Men syns dem ser helt grei ut :) Får på noen lavere dekk i morgen, da skal vi se om det ikke blir litt bedre :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Altfor mye jobb om dagene, så ikke så forferdelig mye som skjer.. I dag tok jeg meg tid til å starte litt med sub prosjektet baki der.. Det ble ikke helt som jeg hadde håpa, jeg hadde tenkt å ha elementet i midten, og bassrefleksrørene på hver sin side. Men slik ble det da altså ikke.. Så lærte en viktig ting i dag, alltid mål div. størrelser før man kjøper :) Var såvidt jeg fikk plass til elementet også der.. Fikk også regna kassevolum, den blir 36,8 liter :) Så nå gjenstår det bare å bygge den.. Her har jeg renska av trekket, drittjobb! Slik ble det da, etter sikkert en time med tenking, måling og regning.. Noen som har erfaring med å bruke Glava som dempeull i kassa? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Glava børr du ikke bruk som dempeull, e jo små partikla i d som blir å sette sæ rundt spola på subben og etter hvert e d ikke mere spole igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 I tillegg får du alle disse partiklene slengt rundt i interiøret ditt:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovlo Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Blir jo bra dette! Bare gi oss bilder og info etterhvert som du bygger:D Hvilken Maling brukte du på kalipperen? Siter http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hmm faen, hva skal jeg bruke da? Lyd-dempeull er ikke tilgjengelig på ei stund, lyd på hjul har ikke.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Blir jo bra dette! Bare gi oss bilder og info etterhvert som du bygger:D Hvilken Maling brukte du på kalipperen? Prøver å legge ut så mange bilder, og dele så mye informasjon jeg kan! :) Ikke kommet noe lengre i dag, jobba 13 timersdag.. På kalipterne har jeg brukt Hempel Hempalin.. Fant egentlig bare noe random maling på verkstedet, det meste holder ;) Men Hammerrite er nok det beste innen maling vil jeg tro. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vovlo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Kommet noe lengre med anlegget? :D Siter http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Tja, det er tildels ferdig.. Ble et par uventede modifikasjoner.. Gjenstår å få kassa i rett høyde, og lage noen fester til den. Er enda litt usikker på hvordan jeg skal lage festene, om jeg skal sveise, eller bolte kassa rett gjennom bilen.. Skal prøve å gjøre meg ferdig i helga, kommer bilder da :) I mellomtiden har jeg et par bilder av en kosekveld med litt polering og detailing. Testa et nytt stoff, som var knall! Fjerna nesten alle swirlsene i lakken! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg