virtual Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ble 3750,- for oppretting og lakkering av bakskjermen. Kjenner Trond Sigve ja :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Lenge siden update her nå, ikke så forferdelig mye som skjer om dagene.. Men bestemte meg for å begynne med det lille 18t prosjektet.. Så har nå fått dreia en flens til downpipe, og kjøpt rør.. Er en liten start iallefall :) Neste steg blir å kjøpte inn originale olje- og vannrør til mitsu. Og å flytte wastegate aktuatoren.. Så er det vel bare forhåpentligvis å tute og kjøre ;) Noen bilder: Tror det blir rått med 3" downpipe fra start :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Bestemte meg for å shine lakken på bilen min litt, er jo tross alt vår snart :) Det endte opp med våtsliping, jeg er ikke så stor fan av appelsinskall i lakken.. Våtslipinga: Ferdig polert: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hawt:thumb Blir du med å polerer på søndag, eller er du på øya? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hawt:thumb Blir du med å polerer på søndag, eller er du på øya? Ja det ble slettes ikke verst ;) Kan desverre ikke, er på Værøy enda.. Men kommer til Bodø om 2 uker, kan ta med meg litt godsaker da! Interessert i å kjøpe den gamle poleringsmaskinen min? Mye bedre enn Best Tools maskinen :) Her ser du bilde av den: Er 1200 w, og jeg har bare brukt den på bilen min. Og det lukter aldri svidd av den, som det gjør med Best Tools sin :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Men kommer til Bodø om 2 uker, kan ta med meg litt godsaker da! Interessert i å kjøpe den gamle poleringsmaskinen min? Mye bedre enn Best Tools maskinen :) Ja, gjør det;) Skal tenke litt på den maskinen din:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Fått gjort litt i dag også! Forma til eksosflensen: Tenkte å prøve porting på eksoshuset også, fikk fresa vekk en god del ja! ;) Før: Etter: Verktøyet: Syns det ble ganske gromt med 3" downpipe! :D Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Fin fin bil:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Fin fin bil:) Takker for det :) Noen bilder etter litt voks: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Fyfader den blei blank å fin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Fyfader den blei blank å fin :) Takker :) Våtslipt finish blir blankt det! Colli her på forumet skaffa meg oljerør til mitsu aggregat for 940. Trodde dem skulle passe, men det gjorde dem jo selvsagt ikke.. Siden jeg har det vinklede eksoshuset, kommer hele lager-delen lengre ned.. Derfor måtte jeg modifisere tur og retur rør.. Har også porta eksoshuset, og manifolden :) Noen bilder: Ny vs. gammel turbo.. Ny vs. gammel downpipe På retur røret måtte jeg kappe det, og sveise det.. Samt forlenge det litt. Valgte en armert slange til det. Olje tilførsel: Her har jeg begynt å montere sammen alt (Beklager for skittent motor rom :) ) Har forresten også laga meg 3" syrefast "diesel-stuss", som jeg har høyglanspolert.. Bilder kommer snart :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ja når du vil bruke Mitsu turbo så... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Tja, har hatt den turboen liggende en stund.. Garret'n begynte å bli litt sliten, så var på tide å bytte. Planen var jo at alt skulle være så originalt som mulig, siden det er bruksbilen.. Så hadde jeg visst at jeg måtte modifisere så mye, så hadde jeg jo selvsagt valgt noe litt grommere :) Men 18t må da vel fungere greit nok.. Iallefall på en bruksbil :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Den fungere fint den,16-19T e jo samme båtn å dem e jo ikke superduper men fungere jo bra :) Tenkte egentli åsså på en 19T på bruksbiln min,e åsså en 96 945LT,men valgte istede en E46BB så vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 E46BB? Hva er det slags morosak? :) Tror du det utgjør mye forskjell at jeg har det største eksoshuset? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg