theopelking Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 heey har kikka etter bil lenge nå,det var vectra el golf som var planen men kom over en vento,så da dro jeg til totten å henta dnej ihælga.bilen er en vento gl 93mod senka 40mm med stivhetsjustering,15"sommerdekk,rx frontfanger,m3sideskjørt,fikk også med bakrutesenker,men ulakka,å angels eyes å cd spiller,2X12" subber sony pentagon,sony pentagon forsterker å noen diskanter,husker ikke merke i farta,momo detaljer rundt om inni bilen,sporstfilter el ka det heite å dtm eksos potte,det var det tror jeg,hiver med bilder,har trua på få denne litt fin,så gjerne kom med tips,badlook lakk å div er også bestilt har også noen cromma 18"felger jeg tenkte å hive på bilder så nå kom med synspunkter å vil gjerne å masse tips om å få dette rått=) sorry for my skriveleifa å sånn Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 baklykter av ukjent merke å.vetikke om jeg er så stoor fan av dem men=) hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwjettaracing Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 gratulerer med ny bil fin den Siter POLO classic en85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 takker=) valsa å kutta my hjulbuer idag,subber litt enda men begynner å bli seg,bilder kommer=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Kjøpte du denne på Skreia? Mener at jeg så annonsa på AutoDB! + at jeg har sett bilen IRL, svært pen må jeg si :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Kjøpte du denne på Skreia?Mener at jeg så annonsa på AutoDB! + at jeg har sett bilen IRL, svært pen må jeg si :D takker=)starum het der der jeg henta bilen tror jeg,på toten ikke langt unna gjøvik,vet ikke om det er i nærheten av skreia men=) hehe sikker samma bilen jah=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 har også fått på 18" å 8"brede felger,ble rått,men subber noe enda hehe=) slenger ut bilder imåraa Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 D som kan gjøre sæ bra, e å lakke alle de svarte listen rundt om på biln;)i bilens farge.. D blir bra.. Lykke til..!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 jupp hadde tenkt det shu=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 gratulerer me ny bil:) fin den der. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 takker=),ska handle lakk å div imårra så blir det endel meer styling å røde lister iløpet av helga tenker jeg,hva tror dere om heilsoting dah? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 har fått på bakrute senker å lakka lister nå=) ble bra=)også fått heilsota denj=),hadde sjåfør på denj 17mai så den jar vært i grøfta en runde å hehe,det ble en stykk knekt fanger,men under fiksings det å,har også finni mæ noen 60mm fjærer som jeg tenke å ha på frem,men noen som vet av folk som valser? skulle hatt valsa hjulbuene mine forran=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 meget tøff bil! så du ville ha litt tips lakker listene i bilens farge Skaff deg en anderledes emblemfri grill skaff deg noen rød/hvite baklykter Noen cup-speil evnt. stubby speil og en diffusor til bakfanger (rieger har vel en grei?) finner my snacks på TM TUNING - your connection for European aftermarket and OEM VW and Audi parts (nå er dollarkursen også veldig gunstig) just my 2 cents Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg