mk1 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har skaffet en prosjektmotor med skadet veiv. Har g60 en egen spesiel veiv, eller kan jeg bruke en fra feks 8v gti eller annen 1.8L? Skal se på den i morgen, kjekt å vite om jeg må bruke noen tusenlapper på ny veiv eller bruke en jeg har liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Har skaffet en prosjektmotor med skadet veiv.Har g60 en egen spesiel veiv, eller kan jeg bruke en fra feks 8v gti eller annen 1.8L? Skal se på den i morgen, kjekt å vite om jeg må bruke noen tusenlapper på ny veiv eller bruke en jeg har liggende :) i utgangspunket så er det forskjellige veiver på disse motorene. men de passer over hverandre. etter min erfaring så er veiva fra en "ABS" motor som sitter i golf 3 den beste. den har mindre oljekanaler men da har den mere gods og tåler mere. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 KR veiven er lik (139 hk 1,8L 16v) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 <så det dere sier er at jeg han bruke en 8v gti veiv som jeg har liggende, men det finnes bedre alternativer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 <så det dere sier er at jeg han bruke en 8v gti veiv som jeg har liggende, men det finnes bedre alternativer. G60 veiva er lik som 8v GTI motorkode DX/JJ Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Og bruk helst bolten og skiven fra DX-motoren til å feste reimhjulene på veiva Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Kjøpte den jeg:) Hjulet hadde løsnet fra veiva og tatt noen runder, så splinten var borte. Ser ut som om det er mulig å redde den, får ta den av og la en kyndig se på den. Men takk for hjelpen:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg