mk1 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har skaffet en prosjektmotor med skadet veiv. Har g60 en egen spesiel veiv, eller kan jeg bruke en fra feks 8v gti eller annen 1.8L? Skal se på den i morgen, kjekt å vite om jeg må bruke noen tusenlapper på ny veiv eller bruke en jeg har liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hvor mye er veiva skada? vi fikse veiver på jobb...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hvor mye er veiva skada? vi fikse veiver på jobb...;) har ikke sett på den enda, han som skal selge den var ikke så flink til å forklare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 ok..du får si ifra når du har fått sett på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ok..du får si ifra når du har fått sett på den.. ja da har jeg tatt en liten titt. Hjulet har løsnet fra veiva og tatt seg noen runder. Veiva er slitt ned, sporet er skadet, splinten i hjulet er borte. Kan dette reddes. (kjøper selvfølgelig nytt regreim hjul) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hvis du ikke får fikset det, tror jeg at jeg har en veiv til overs Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg