Morel Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 kan du ikke fortelle hvilket merke det er da? Da ødelegger vi jo litt av spenningen, da. Kan vel si så mye at mange bilprodusenter bruker dette merket i sin produksjon og det bør vel si litt om kvalitet og effektivitet. Jeg regner med at dette vil være på lager om ca 6 -8 uker. Prisene vil være mye lavere enn andre merker på markedet! Det er jo blitt vår filosofi... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Gunnar Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Det finnes vel ikke så mye mer Brown Bread å få tak i.Etter noen tappre forsøk har det ennå ikke lykktes oss å få bestillt mer varer fra denne leverandøren. Vi har da gått til "oppfinneren" av dempemateriale og vil snart få dette på lager. Prisene på dette er en del rimeligere og vi kommer til å ha en introduksjonskampanje på dette, når den tid kommer. Dette til informasjon. Mvh Pål Skrik ut når det kommer på lager:) Siter CV! Stroker PRO 15 Rockford Fosgate T40001BD Kinetik HC2400 Club 140dB+ :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Skrik ut når det kommer på lager:) DET kan du være sikker på at jeg skal! Følg med på våre internettsider i løpet av Mai mnd. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 DET kan du være sikker på at jeg skal! Følg med på våre internettsider i løpet av Mai mnd. Mvh Pål Hei igjen. Vet du noe nermere om leveringsdato til norge eller? Mvh Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei igjen. Vet du noe nermere om leveringsdato til norge eller? Mvh Send meg en mail: post@morel.no så tar vi det der. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Gi nå ut litt mer info da. Slutt å vær så gnien :P Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Gi nå ut litt mer info da. Slutt å vær så gnien :P Vi har ikke noe mer info for øyeblikket. Mye varer er ventet inn så køen minsker etterhvert som vi får anledning til å motta varene. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg