240FK Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Er det mye feil på dissa truetrac sperrene el? satt i ny i helga, men jeg kunne jo like gjerna ha sveisa den gamle. er det bare søppel?????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 nei er ikke bare søppel :) har den nye selv skal se om jeg for montert til helga. mulig du har fått en feil vare evnt så har du fått feil. så kom med noen bilder... Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 hva er delenr på din da? det er jo drev og slikt inni klompen, så det ser jo veldig ut som riktig da. skal prøve og få tatt no bilder i kveld. morro og kjøre nå da, piruet`s overallt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Poenget er vel at den skal virke som en vanlig åpen differensial ved vanlig kjøring? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 JA, det er vel det som er meninga ja, men det gjør den jo ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hehe, du har hatt olje på ja? :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 HE HE. jepp har det. var låst 100% fra første stund den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Har du hatt på RETT TYPE olje da :O) faktisk utrolig viktig for funksjonen Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Den har låst 100% helt fra bynelsen. dvs før jeg slapp den ned på golvet etter mont, før jeg satt på lokket og allt. er litt rart det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Er det mye feil på dissa truetrac sperrene el? satt i ny i helga, men jeg kunne jo like gjerna ha sveisa den gamle.er det bare søppel?????????????? Hei. Første gangen eg har hørt at noen har problemer med Truetrac. Men uten at eg skal være sikker så går det rykter om at den nye har en kraftigere forspenning?? Noen som kan bekrefte? Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 HE HE. ja, typisk at det skjer meg. må få tatt den ut for å sjekke om den er likedan når den er ute av huset. litt veldig irriterende det her. det er ingen antydning til at den gir seg noe som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 truetrac skal være låst helt til du for eksempel svinger rundt ei rund kjøring uten belastning... da skal den glippe på tennene.. men den låser igjen så fort du belaster den... man skal somregel høre en klikke lyd fra akslingen når den frir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 bryter den når du svinger rundt på feks en parkeringsplass? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 skal ikke bryte på asfalt. på grus skal den bryte litt... og når du gasser skal den bryte noe helt jævelig!! men tror ikke det skal komme noen klikkelyd når den slipper igjen... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 var nettop inne på nett og leste litt om de og noen klikker når de frir og noen gjør ikke... men den skal fri når du tusler rundt på en parkerings plass uten belastning. men den smekker på plass så fort du trår gassen i bånn he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg