A41.8T Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 her er da min a4, kommer til og legge ut mye info om bilen ettervert som jeg gjør ting med den. litt specs: bsr chip,bsr optiflow,ts-racing eksos,egentilvirket 2`5" downpipe,målere i a-stolpe,bakrute spoiler,m3 look speil,angle eyes,monter øyelokk på de, hadde 8,5x17 foran og 9,5x17 bak men har solgt de, da bak dekkene tok borti bak fjærene,nå blir det 8x18 TSW, vmaxx høyde justerbart,short shift,++ har mange planer for bilen, blant annet:komplett sportskinn,muligens større turbo, hel lakkering,valsing av hjulbuer,++++ tror jeg går for en clean look.. ris eller ros???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 skal legge ut bilder av en nyvasket bil senere:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Snasen bil! Jeg likte de røde bremsene dine:D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hva er det rosa greiene på bilde nr 3?? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fin bil det. Men hva er det sorte bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Glødende turbo? :rolleyes: Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 det er turboen som er veldig varm:) kjørte ganske hardt ei stund glødende turbo ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Sett på blits neste gang da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Feeet bil, de er pene de RH felgene der ass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Audiiii :) Deilig bil. Gratulerer med bilen da ;) EDIT: Passer Audi A4 med liten spoiler? eller ser den bedre ut uten. Kunne du ta bilde av bilen bakfra? Hvis ja, Takk! Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Synes min er lav jeg men, åssen kommer du deg frem med det der? :P Jeg subber nedi med understellet når jeg kjører gjennom Trondheim :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Synes min er lav jeg men, åssen kommer du deg frem med det der? :P Jeg subber nedi med understellet når jeg kjører gjennom Trondheim :P Enig, jeg hadde min slik, kom ikke over en eneste fartshump, håpløst da jeg ikke kommer jeg ut av min egen gate. Den senken der er syk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 helt enig. Jeg senka min rimelig mye og jeg subba nedi overalt. Jeg har hevet min litt nå og nå går det faktisk ann å kjøre bilen:P Ta et bilde av understellet;) Hvordan er den å kjøre? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 heftige felger :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 det var veldig vanskelig og ikke ta nedpå OVERALT:( bilen er hevet nå:( men det var veldig tøft og ha den så lav:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg