sindre88 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hvor mange Hk har bilen din med bsr chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 enig at man burde ha gitter... men grillen trenger du ikke bytte ut. den der er jo smooooth. om du skal bytte den ut kjøper jeg den! ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Sant, men får man gitter som ser ut som riller?:o Kan ikke ha forskjellig:o Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 hæ? Nei, han må jo ha gitter!! Bytt ut grillen med rs4 og rs4 "gitter" i fanger... det er så damn sexy!! bli ikke gitter foran coolern ivertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hvor mange Hk har bilen din med bsr chip? er vell 196hk med bsr chip, men vis man legger til 2`5" eksos fra turbo uten kat og jr-filter så blir det jo litt extra:) men skal montere gt28rs turbo i helga så blir det nok mere hk når jeg får mappet den på nytt:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 du føler ikke cooleren sitter litt utsatt til i forholdt til steinsprut, snøklumper etc? Det hadde jeg gjort i alle fall :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Gah.. Du må jo ha netting forran coolern!:o Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 du føler ikke cooleren sitter litt utsatt til i forholdt til steinsprut, snøklumper etc? Det hadde jeg gjort i alle fall :) ness bruker ikke å ligge bak biler, kører bare forbi:P så steinsprut blir det lite av:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 du føler ikke cooleren sitter litt utsatt til i forholdt til steinsprut, snøklumper etc? Det hadde jeg gjort i alle fall :) Hvor mener du den skulle ha blitt plassert da??:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hvor mener du den skulle ha blitt plassert da??:confused: Det er derfor jeg mener jeg ville hatt gitter. Plasseringa er det selvfølgelig ikke noe galt med Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg