Gjest brunerune Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er ikke så gale egentlig, bare fjerne motordeksel.. så er det litt lettere.. trudde leppa skrapte nedi først, men er motordekselet så står for det meste! Eneste andre som er stress er kanalene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Forresten, skulle aldri solgt RH felgene, tok borti hos meg og men jeg spaca ut 5mm, så gikk det. Dette er med 10x17" og ET30 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Er ikke så gale egentlig, bare fjerne motordeksel.. så er det litt lettere.. trudde leppa skrapte nedi først, men er motordekselet så står for det meste! Eneste andre som er stress er kanalene:( dekselet ble ødelagt i vinter så det har jeg ikke lengre:( men er for det meste understellet som tar nedig:( menmen sånn kan det gå, må svi litt for skjønnheten:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Forresten, skulle aldri solgt RH felgene, tok borti hos meg og men jeg spaca ut 5mm, så gikk det. Dette er med 10x17" og ET30 ! tenkte jeg skulle sette på spacer men jeg hadde lyst på 18" istedenfor:) men problemet er at de har kun 1 felg av den typen jeg skulle ha så jeg må vente i en måned før jeg får de:( men det går bra siden jeg er i militæret for tiden. kan annbefale kystvakten vis det er noen som skal til førstegangstjeneste:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 dekselet ble ødelagt i vinter så det har jeg ikke lengre:( men er for det meste understellet som tar nedig:( menmen sånn kan det gå, må svi litt for skjønnheten:):) Stemmer! Tar du nedi er det bare å fikse om noe blir ødelagd. Står du fast får du noen til å dra deg av:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerj Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ganske så offtopic, men har du solgt felgene? (Viss det i det hele tatt var du som hadde felgene for salg da?) I så fall er jeg veldig interessert :) Siter BMW e46 325ic kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ganske så offtopic, men har du solgt felgene?(Viss det i det hele tatt var du som hadde felgene for salg da?) I så fall er jeg veldig interessert :) felgene er nok solgt ja:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 da har jeg kjøpt meg turbosmart plumb back:) gleder meg til og montere på audin når jrg kommer hjem fra sjøen:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 har kjøpt meg gt28rs turbo:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 nye bilder:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 bilder av nylakkerte fangere og sideskjørt kommer også kommer det bilder av prosjekt gt28rs turbo:)+ sommerfelger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 nydelig bil:) du skal vel bare ha fangeren åpen? ikke no gitter eller dritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hæ? Nei, han må jo ha gitter!! Bytt ut grillen med rs4 og rs4 "gitter" i fanger... det er så damn sexy!! Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hæ? Nei, han må jo ha gitter!! Bytt ut grillen med rs4 og rs4 "gitter" i fanger... det er så damn sexy!! x2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ser så jalla ut om man ikke noe i fangerne;) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg