StreetCar Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Var vel et snev av ironi da. Du burde senke den, ny front, sideskjørt, få av de blanke listene rundt vinduene, bannerfilm i ruta, 17"... Da begynner det å bli bra. ;) Jeg kjører ikke cosworth styling. Skal ikke ha cossie vinge. Her er det et bilde av bilen min slik den ser ut i dag. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by StreetCar Var vel et snev av ironi da. Du burde senke den, ny front, sideskjørt, få av de blanke listene rundt vinduene, bannerfilm i ruta, 17"... Da begynner det å bli bra. ;) Jeg kjører ikke cosworth styling. Skal ikke ha cossie vinge. Her er det et bilde av bilen min slik den ser ut i dag. hvor er bilen? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 skjønte det var ironi da...... planene mine før sommeren er senke foran også(ikke spør:D ), lakke vingen, fjerne emblemer og lister, sote rutene helt fram. Dette er forløpig da jeg ikke jobber og er fattig... hvis du mente lyktene så beholder jeg de, kanskje modde den litt mer. litt lei av cosworth fronten, så prøver noe nytt også nye sommerfelger da 16 eller 17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Ja, da begynner det å hjelpe. Men sierra er så høy i ræva fra før så du burde nok senke den der også. :) Du kan jo beholde lyktene foran selvsagt. Mente at du burde bytte fronten med en leppe. ;) Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 den er senket bak nå 4cm men ikke foran tenkte litt på primera fanger men vet ikke helt, for se litt hva jeg kommer over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg