Gå til innhold

cosworth vinge

rwd 4ever

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by quack

Slik ser en XR4i-vinge ut.

ja det er en sån jeg har. Intressert. har også hvite felger 15" 12bein ut fra senter....

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Drit i de forbanna Cossie vingene da! de kan bare være på en type bil, og det er cosworth. Hvorfor gjør dere det, skal dere ha marktrykk? For det kan ikke være at dere skal gjøre bilen kul ved å sette på ei såpass vinge.

Ok, så en vingebil (cosworth) er heller ikke kul med cossie vinge? Det du prøver å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy.

Nei, de tenkte nok ikke på utseendet i det hele tatt når de tegna den.

Downforcen (eller marktrykk iht norsk språkråd) trykker forresten 200 kg ved 180 km/t..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy.

Tror nok 95% av cosworth eierne har på den vinga fordi de synes det er kult!

For øvrig så er det bare en type bil som kler en slik stor vinge og det er nettopp Sierra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cosworth spoiler (vingen) er jo engenlig ganske stygg.. .men det er ett bevis på krefter :D tragisk med de vanlige sierraene som setter på "cosworth" styling. Den vingen skal kun være på cosworth, ikke en vanlig sierra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SierraCosworth350hk

cosworth spoiler (vingen) er jo engenlig ganske stygg.. .men det er ett bevis på krefter

Hmm, første gang jeg har hørt en cosworth-eier sier at vinga på en slik bil er stygg.

Synes det er få biler i verden som er levert med tilsvarende rå vinge på en orginal bil av denne årgangen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by WingDude

Hmm, første gang jeg har hørt en cosworth-eier sier at vinga på en slik bil er stygg.

Synes det er få biler i verden som er levert med tilsvarende rå vinge på en orginal bil av denne årgangen jeg.

Han er tullete. Les blant annet hans svar på tråden min på Media forumet: "Min Ford Sierra Combat 2.0iS". Der sier han at en Sierra er stygg med full styling når den ikke har motor med masse HK, men får den først motor med masse HK er plutselig bilen tøff og da med samme styling! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by StreetCar

Han er tullete. Les blant annet hans svar på tråden min på Media forumet: "Min Ford Sierra Combat 2.0iS". Der sier han at en Sierra er stygg med full styling når den ikke har motor med masse HK, men får den først motor med masse HK er plutselig bilen tøff og da med samme styling! :rolleyes:

stylingen skal stå i stil med motoren. Cosworth motor meg cosworth styling. ikke vanlig sierra med cosworth styling, funker ikke det vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SierraCosworth350hk

stylingen skal stå i stil med motoren. Cosworth motor meg cosworth styling. ikke vanlig sierra med cosworth styling, funker ikke det vettu

Jo, det funker. Enten så kjører man styling, eller motor. Noen har råd til begge deler. :) Nå har i hvertfall ikke jeg cosworth styling da. ;)

Jonte: Helt enig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider