quack Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Slik ser en XR4i-vinge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by quack Slik ser en XR4i-vinge ut. ja det er en sån jeg har. Intressert. har også hvite felger 15" 12bein ut fra senter.... Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Drit i de forbanna Cossie vingene da! de kan bare være på en type bil, og det er cosworth. Hvorfor gjør dere det, skal dere ha marktrykk? For det kan ikke være at dere skal gjøre bilen kul ved å sette på ei såpass vinge. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Ostby Drit i de forbanna Cossie vingene da! de kan bare være på en type bil, og det er cosworth. Hvorfor gjør dere det, skal dere ha marktrykk? For det kan ikke være at dere skal gjøre bilen kul ved å sette på ei såpass vinge. Ok, så en vingebil (cosworth) er heller ikke kul med cossie vinge? Det du prøver å fortelle? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Vingebil-vingene er nå de kælleste vingene som er laga etter min mening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Ostby Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy. Nei, de tenkte nok ikke på utseendet i det hele tatt når de tegna den. Downforcen (eller marktrykk iht norsk språkråd) trykker forresten 200 kg ved 180 km/t.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Ostby Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy. Tror nok 95% av cosworth eierne har på den vinga fordi de synes det er kult! For øvrig så er det bare en type bil som kler en slik stor vinge og det er nettopp Sierra. Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Kjør fort uten vinge så merker en hvorfor den skal være der.. Med en cossie altså.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Ostby Cosworth gutta satt ikke på de vingene på bilen fordi det skulle bli kult, de var der for en grunn (marktrykk). Synes cossier er tøffere uten, men det blir jo litt dumt igjen. Men en 2.0is med cossie vinge, fyfy. cosworth spoiler (vingen) er jo engenlig ganske stygg.. .men det er ett bevis på krefter :D tragisk med de vanlige sierraene som setter på "cosworth" styling. Den vingen skal kun være på cosworth, ikke en vanlig sierra!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk cosworth spoiler (vingen) er jo engenlig ganske stygg.. .men det er ett bevis på krefter Hmm, første gang jeg har hørt en cosworth-eier sier at vinga på en slik bil er stygg.Synes det er få biler i verden som er levert med tilsvarende rå vinge på en orginal bil av denne årgangen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by WingDude Hmm, første gang jeg har hørt en cosworth-eier sier at vinga på en slik bil er stygg. Synes det er få biler i verden som er levert med tilsvarende rå vinge på en orginal bil av denne årgangen jeg. Han er tullete. Les blant annet hans svar på tråden min på Media forumet: "Min Ford Sierra Combat 2.0iS". Der sier han at en Sierra er stygg med full styling når den ikke har motor med masse HK, men får den først motor med masse HK er plutselig bilen tøff og da med samme styling! :rolleyes: Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by StreetCar Han er tullete. Les blant annet hans svar på tråden min på Media forumet: "Min Ford Sierra Combat 2.0iS". Der sier han at en Sierra er stygg med full styling når den ikke har motor med masse HK, men får den først motor med masse HK er plutselig bilen tøff og da med samme styling! :rolleyes: stylingen skal stå i stil med motoren. Cosworth motor meg cosworth styling. ikke vanlig sierra med cosworth styling, funker ikke det vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Bilen ser jo like forbanna tøff ut, om den har motor eller ikke.. Men, den er kanskje ikke like rå som den ser ut til når den har heavy styling og ingenting power.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk stylingen skal stå i stil med motoren. Cosworth motor meg cosworth styling. ikke vanlig sierra med cosworth styling, funker ikke det vettu Jo, det funker. Enten så kjører man styling, eller motor. Noen har råd til begge deler. :) Nå har i hvertfall ikke jeg cosworth styling da. ;) Jonte: Helt enig. :) Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg