Gå til innhold

Pris på civic?

kændy

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig er det ikke en ille pris hvis bilen er godkjennt med turbo eller har en annen syk motor eller lignende, men når det er snakk om temmelig orginale Civic'er med litt styling så er det en temmelig drøy pris.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke en ille pris hvis bilen er godkjennt med turbo eller har en annen syk motor eller lignende, men når det er snakk om temmelig orginale Civic'er med litt styling så er det en temmelig drøy pris.

Å den bilen er godkjent ombygd til Vti Coupe, som det ikke er så altformange av i landet.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden bilen er ombygd til Vti så skal det gjøre bilen minst 80-90 000 dyrere? Og du betalte nesten 40 lapper for å få montert og registert (?) Vti motoren i din.

Ser nå på AutoDB at bilen det er snakk om er til salgs for 220(!), for den prisen kan du finne denne bilen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9877376&sid=3aiLAyLW1739660&pos=1&tot=44

Det er en 2007 modell! Selvom det ikke er en Vti så er det alikevell en Civic.

Hvorfor skulle ikke jeg kjøpt bilen din istedet for "The Real Fuchia coupe"? Jeg kunne sikkert fått gjort de samme endringene på motor og samtidig satt på lik styling samt lakering for under de 110 000 som jeg da har igjen.

Man betaler for bilen, ikke fordi det finnes få av akkurat den bilen i landet.

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden bilen er ombygd til Vti så skal det gjøre bilen minst 80-90 000 dyrere? Og du betalte nesten 40 lapper for å få montert og registert (?) Vti motoren i din.

Ser nå på AutoDB at bilen det er snakk om er til salgs for 220(!), for den prisen kan du finne denne bilen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9877376&sid=3aiLAyLW1739660&pos=1&tot=44

Det er en 2007 modell! Selvom det ikke er en Vti så er det alikevell en Civic.

Hvorfor skulle ikke jeg kjøpt bilen din istedet for "The Real Fuchia coupe"? Jeg kunne sikkert fått gjort de samme endringene på motor og samtidig satt på lik styling samt lakering for under de 110 000 som jeg da har igjen.

Man betaler for bilen, ikke fordi det finnes få av akkurat den bilen i landet.

Kjøss meg i rassen om jeg betalte 40 k for monteringa! hehe

Ja man betaler for bilen, civicer er generelt overprisa uansett, når det er gjort noe med dem

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøss meg i rassen om jeg betalte 40 k for monteringa! hehe

Ja man betaler for bilen, civicer er generelt overprisa uansett, når det er gjort noe med dem

Mente selvfølgelig hele "dritten", men godt du skjønner hva jeg vil frem til :)

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg da sånn at bilen har en lakkjobb til verdi av 70 000...bremser å understell fra integra...fullstendig omgjort interiør....ombygd til vti å godkjent...verdien på motor ombygging er mellom 30--50 000 alt ettersom.

Da vil jeg gjerne at du finner deg ett utgangspunkt i en original civic....gjerne vti til ca 80 000. Så gjør du alt som er gjort med las vegas'n. så får vi se hvilket budsjett du ender opp med.

Det er så mange som ikke forstår hva ting koster. å det er jævlig lett å si at det er jo bare kasta på litt styling for det kan kanskje se sånn ut. Gå litt i sømmene på ting før du uttaler deg gutt....

Også kan du kjøpe deg en ny civic 1.4 da vettu....å se om du har mer glede av den.

Entusiaster betaler gjerne litt ekstra for noe som er gjort skikkelig å av kvalitet enn en som bare har "kasta" på litt styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med godkjenning ville det ha kosta meg ca 70 000!

Derfor selger jeg bilen, eu godkjent til 115-120! det er billig! hehe

Men ja jeg skjønte å du meinte, kverulant av natur , det er meg! :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg da sånn at bilen har en lakkjobb til verdi av 70 000...bremser å understell fra integra...fullstendig omgjort interiør....ombygd til vti å godkjent...verdien på motor ombygging er mellom 30--50 000 alt ettersom.

Da vil jeg gjerne at du finner deg ett utgangspunkt i en original civic....gjerne vti til ca 80 000. Så gjør du alt som er gjort med las vegas'n. så får vi se hvilket budsjett du ender opp med.

Det er så mange som ikke forstår hva ting koster. å det er jævlig lett å si at det er jo bare kasta på litt styling for det kan kanskje se sånn ut. Gå litt i sømmene på ting før du uttaler deg gutt....

Også kan du kjøpe deg en ny civic 1.4 da vettu....å se om du har mer glede av den.

Entusiaster betaler gjerne litt ekstra for noe som er gjort skikkelig å av kvalitet enn en som bare har "kasta" på litt styling...

Akkurat!

Airbrush`n er ikke akkurat billig, alle tror det er dekaler som er der, helt til de kikker på den selv.

Du har jo kosta på din sinnsvakt masse penger også, med styling, lakk, turbo etc etc! Å du fikk inn bud på 165?

Så sinnsykt surt det som skjedde i går også!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider