Machagen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 åja hehe, kjøp din, så kan du kjøpe min? :P skal jeg ha begge? hehe :phatyo Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Flaks jeg har solgt merca! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 han snakket på 170 el no til meg en gang, han kjøpte den vel for 185.. Betaler man 170 for en Civic så er det rett og rimelig å kalle den personen dum. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Betaler man 170 for en Civic så er det rett og rimelig å kalle den personen dum. Kommer vel litt an på åssen den civic'n er det vel... Vil ikke si at den som betaler 170 000 for en 86-90 cosworth feks er noe særlig smartere...eller 330.000 for en ny sånn golf gt 1.4 140hk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Selvfølgelig er det ikke en ille pris hvis bilen er godkjennt med turbo eller har en annen syk motor eller lignende, men når det er snakk om temmelig orginale Civic'er med litt styling så er det en temmelig drøy pris. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kommer vel litt an på åssen den civic'n er det vel...Vil ikke si at den som betaler 170 000 for en 86-90 cosworth feks er noe særlig smartere...eller 330.000 for en ny sånn golf gt 1.4 140hk.... Word! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Selvfølgelig er det ikke en ille pris hvis bilen er godkjennt med turbo eller har en annen syk motor eller lignende, men når det er snakk om temmelig orginale Civic'er med litt styling så er det en temmelig drøy pris. Å den bilen er godkjent ombygd til Vti Coupe, som det ikke er så altformange av i landet. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Så siden bilen er ombygd til Vti så skal det gjøre bilen minst 80-90 000 dyrere? Og du betalte nesten 40 lapper for å få montert og registert (?) Vti motoren i din. Ser nå på AutoDB at bilen det er snakk om er til salgs for 220(!), for den prisen kan du finne denne bilen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9877376&sid=3aiLAyLW1739660&pos=1&tot=44 Det er en 2007 modell! Selvom det ikke er en Vti så er det alikevell en Civic. Hvorfor skulle ikke jeg kjøpt bilen din istedet for "The Real Fuchia coupe"? Jeg kunne sikkert fått gjort de samme endringene på motor og samtidig satt på lik styling samt lakering for under de 110 000 som jeg da har igjen. Man betaler for bilen, ikke fordi det finnes få av akkurat den bilen i landet. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Så siden bilen er ombygd til Vti så skal det gjøre bilen minst 80-90 000 dyrere? Og du betalte nesten 40 lapper for å få montert og registert (?) Vti motoren i din. Ser nå på AutoDB at bilen det er snakk om er til salgs for 220(!), for den prisen kan du finne denne bilen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9877376&sid=3aiLAyLW1739660&pos=1&tot=44 Det er en 2007 modell! Selvom det ikke er en Vti så er det alikevell en Civic. Hvorfor skulle ikke jeg kjøpt bilen din istedet for "The Real Fuchia coupe"? Jeg kunne sikkert fått gjort de samme endringene på motor og samtidig satt på lik styling samt lakering for under de 110 000 som jeg da har igjen. Man betaler for bilen, ikke fordi det finnes få av akkurat den bilen i landet. Kjøss meg i rassen om jeg betalte 40 k for monteringa! hehe Ja man betaler for bilen, civicer er generelt overprisa uansett, når det er gjort noe med dem Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kjøss meg i rassen om jeg betalte 40 k for monteringa! hehe Ja man betaler for bilen, civicer er generelt overprisa uansett, når det er gjort noe med dem Mente selvfølgelig hele "dritten", men godt du skjønner hva jeg vil frem til :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Mente selvfølgelig hele "dritten", men godt du skjønner hva jeg vil frem til :) Det har seg da sånn at bilen har en lakkjobb til verdi av 70 000...bremser å understell fra integra...fullstendig omgjort interiør....ombygd til vti å godkjent...verdien på motor ombygging er mellom 30--50 000 alt ettersom. Da vil jeg gjerne at du finner deg ett utgangspunkt i en original civic....gjerne vti til ca 80 000. Så gjør du alt som er gjort med las vegas'n. så får vi se hvilket budsjett du ender opp med. Det er så mange som ikke forstår hva ting koster. å det er jævlig lett å si at det er jo bare kasta på litt styling for det kan kanskje se sånn ut. Gå litt i sømmene på ting før du uttaler deg gutt.... Også kan du kjøpe deg en ny civic 1.4 da vettu....å se om du har mer glede av den. Entusiaster betaler gjerne litt ekstra for noe som er gjort skikkelig å av kvalitet enn en som bare har "kasta" på litt styling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Mente selvfølgelig hele "dritten", men godt du skjønner hva jeg vil frem til :) med godkjenning ville det ha kosta meg ca 70 000! Derfor selger jeg bilen, eu godkjent til 115-120! det er billig! hehe Men ja jeg skjønte å du meinte, kverulant av natur , det er meg! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Det har seg da sånn at bilen har en lakkjobb til verdi av 70 000...bremser å understell fra integra...fullstendig omgjort interiør....ombygd til vti å godkjent...verdien på motor ombygging er mellom 30--50 000 alt ettersom. Da vil jeg gjerne at du finner deg ett utgangspunkt i en original civic....gjerne vti til ca 80 000. Så gjør du alt som er gjort med las vegas'n. så får vi se hvilket budsjett du ender opp med. Det er så mange som ikke forstår hva ting koster. å det er jævlig lett å si at det er jo bare kasta på litt styling for det kan kanskje se sånn ut. Gå litt i sømmene på ting før du uttaler deg gutt.... Også kan du kjøpe deg en ny civic 1.4 da vettu....å se om du har mer glede av den. Entusiaster betaler gjerne litt ekstra for noe som er gjort skikkelig å av kvalitet enn en som bare har "kasta" på litt styling... Akkurat! Airbrush`n er ikke akkurat billig, alle tror det er dekaler som er der, helt til de kikker på den selv. Du har jo kosta på din sinnsvakt masse penger også, med styling, lakk, turbo etc etc! Å du fikk inn bud på 165? Så sinnsykt surt det som skjedde i går også! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kommer vel litt an på åssen den civic'n er det vel...Vil ikke si at den som betaler 170 000 for en 86-90 cosworth feks er noe særlig smartere...eller 330.000 for en ny sånn golf gt 1.4 140hk.... gt har 170 ;) hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 gt har 170 ;) hehe den lars har da:p Ja men er ikke min skyld å forsikring er i orden så:) bare vente jeg....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg