Cosworthking Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 fordi det ikke er så mange 16000 for\bakstillinger igjen så ligger dem på 4-6000\4000 å han hadde en manta gsi diff. den er helt klart mer verd en en vanlig kadett bak aksel. Ja veit dem er sjeldne og alt d der..:) Men 2800/3000kr er jo ganske billig! D jeg mente..:) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Mener det jeg også ;) pluss at når jeg kjøpte bak aksling så fikk jeg med så å si alt jeg hadde bruk for for å sette inn 2,2i motor ;) forstillinga var bare nedre bærebruer og krengnings stag, har ikke bruk for mer enn det.. bak akslinga var en org kadett c 1600 med snacks.han jeg kjøpte den av hadde gått over til volvo alsling så den bare lå der, sikkert derfor jeg fikk den så billig.vet ikke! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Mener det jeg også ;) pluss at når jeg kjøpte bak aksling så fikk jeg med så å si alt jeg hadde bruk for for å sette inn 2,2i motor ;) forstillinga var bare nedre bærebruer og krengnings stag, har ikke bruk for mer enn det.. bak akslinga var en org kadett c 1600 med snacks.han jeg kjøpte den av hadde gått over til volvo alsling så den bare lå der, sikkert derfor jeg fikk den så billig.vet ikke! Så d du sier på en måte er at du bare trenger nedre bærebruer og krengestag for å få den godkjent? (ja 2.2 bremser å..) Eller var ikke din godkjent med motor`n? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Med de jeg har hørt med så trengte jeg vist ikke mer enn de nedre bruene, kr-stag, og bakaksling. Å større bremser naturligvis. min var ikke godkjent nei den ble solgt før den ble orntlig ferdig og :( angrer bittert på det i dag!!! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audistolpen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Cosworthking: Hvor mye er du villig til å gi for 1600 forstilling da?? En kamerat har flere, men veit ikke om han selger. Si en pris så ska je høre me'n! jeg betaler godt... kom med et tlf nr.. så blir vi enige vis du skaffer en!!!:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 må ha nedre bærebruer, spindler (de har tjukkere bærekule) og stabstag.traversen går det vel å få mygla seg unda. bak må du ha aksel og stabstag. også bremser da, men det er jo ikkeno problem å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg