Gå til innhold

Golf 1,6 med sportsunderstell: senke 45mm?

Ranger emnet

Sv3||ing1

Anbefalte innlegg

Har en Golf med sportsunderstell som jeg vurderer å senke 45mm.

Har hørt rykter om at sportsunderstell er originalt senket 20mm, noen som kan bekrefte avkrefte dette?

Hvis dette er tilfelle, vil bilen min da bare bli senket 25mm?

Noen som har erfaring med å senke 45mm? Må jeg gjøre noe mer enn å skifte fjører?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla. Jeg har kjøpt senkesetttil min golf 45mm + jeg har 17 på bilen min. Det blir ikke dritt og svinge med det,det kommer ikke til og skrape foran på julbuene på bilen?

Takk for svar.

har en kompis me 225/40/18, med 45 senk. dette er en a3, men det er etter alt jeg vet helt likt. går fint det :)

veldig fornøyd sier'n

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du senkere golfen så går stabstaget ( tror jeg det er ) borti drivakslingen om jeg ikke tar feil..

i alle fall noe som ikke passer. dreit meg ut på dette da jeg senket gamle golfen min..

men vil egentlig annbefale justerbart med en gang..

om ikke annet et "billig" sett.. for da har du mulighetene..

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du senkere golfen så går stabstaget ( tror jeg det er ) borti drivakslingen om jeg ikke tar feil..

i alle fall noe som ikke passer. dreit meg ut på dette da jeg senket gamle golfen min..

men vil egentlig annbefale justerbart med en gang..

om ikke annet et "billig" sett.. for da har du mulighetene..

dette skjer hvis du senker 55 mm eller mere .

da må du skifte stab staget til ett r32 som koster 1400!

men er enig med deg skal du kjøpe senkesett og dempere så sjekk også prisen på justerbart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er foresten forskjellen på de to her?

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12322&ASP=2734537&Type=VW&Model=Golf&Year=2000&Back=WA_Varegruppe+ASP=2734537+Type=VW+Model=Golf+Year=2000+Varegruppe=0358

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12321&ASP=2734537&Type=VW&Model=Golf&Year=2000&Back=WA_Varegruppe+ASP=2734537+Type=VW+Model=Golf+Year=2000+Varegruppe=0358

Er nok bare hva bil de passer til som er forksjell.. Men som jeg ser så passer begge til min. Har en Golf IV GTI 00 mod..

Ser det står stv i parantes bak golf, hva vil det si?

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider