240FK Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Drar motoren til 3500 omdr, men da kommer det en fiselyd fra turboen og den slutter å dra. går som F. opp til 3500 Må være no lekk no sted, men hvor hva?????????????? biln er org 163hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Drar motoren til 3500 omdr, men da kommer det en fiselyd fra turboen og den slutter å dra. går som F. opp til 3500Må være no lekk no sted, men hvor hva?????????????? biln er org 163hk Gå over alle slangeklemmene fra turbo, gjennom IC og inn til innsuget. Jeg hadde nemlig en lekasje ut ifra turboen, og det opplevdes akkurat som du beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Gå over alle slangeklemmene fra turbo, gjennom IC og inn til innsuget. Jeg hadde nemlig en lekasje ut ifra turboen, og det opplevdes akkurat som du beskriver. oki, skal sjekke det, men blir ikke før til helga. kommer tilbake me svar om resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er slangen som kommer fra luftfilteret og inn på turboen som er defekt. Sjekk for sprekk langs slangeklemma på turboen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hadde samme problem jeg også, der var det en slange som "klappet" sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Er slangen som kommer fra luftfilteret og inn på turboen som er defekt. Sjekk for sprekk langs slangeklemma på turboen det var slangen på turboen fra luftfilteret som var spekki. skifta nå, og den er god igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg