Alzeimer Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 noen som vet om noen som er gode på synkronisering av dobble forgassere i sandnes stavanger området? gjelder ihvertfall en B20 motor 69mod Amazon. har blitt vanskelig å finne noen som vil gjøre dette/har utstyr. jeg er rimelig ny på mekking på forgassere - mangler og synk verktøy. det som er litt kjipt er at jeg får tenningsbank når jeg drar på og det er jo ikke spes bra for motoren heller. men har fått meg repsett til solexene da. lurte og på om noen der ute har en tegning som jeg kan følge for det var en haug med duppeditter i den posen..haha. er i hvertfall 2stk Solex C40ADDHE hvis noen vet om eller har tegninger av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Hmmm.... Vet ikke om noen i det området jeg, men lær deg det selv da vell? Er heller ikke mange kr for synk. "verktøy". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzeimer Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 grunnen til jeg ikke vil gjøre det selv er jo fordi jeg ikke vet hvordan alt skal være. har prøvd men sliter med tenningsbank nå. prøvde jo uten noe synkverktøy. hvis noen kunne forklart sånn noenlunde hvordan om det er mulig skal jeg nok alltid få det til en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg