Gå til innhold

Ikke Lag Thread'n Din Spennende!

Ranger emnet


Håkon A

Vil du sørge for at forumet blir mer oversiktlig og ryddig?  

17 stemmer

  1. 1. Vil du sørge for at forumet blir mer oversiktlig og ryddig?

    • ja. klart det! alle vil jo tjene på det! ikke minst meg selv!
      16
    • nei! er ikke så nøye.
      1


Anbefalte innlegg

med dette mener jeg:

 

ikke skriv overskrifter som eks ''sjekk dette...'', ''denne var tøff''

prøv å heller å få det litt mere innlysende som eks:

''bilder av nye skyline''

i stede for ''jeg trenger...''....kan det like godt bli ''jeg trenger ny starter til golfen min''

 

ble dette veldig tellekant?

vel....pga mye posting er det grunn for å lage forumet en smule mer oversiktlig. dette vil dere bare tjene på. derfor ønsker vi bedre signal i overskrifter.

 

hvorfor?

- mer oversiktlig

- leseren du søker finner fortere frem

- du kan få fortere svar på ting

- du blir sett mer seriøst på

- lettere for andre å luke ut de postene man vil lese først.

- lettere å søke etter poster

- mer orden

- et bedre forum

 

hvor skal posten min ligge?

 

skriver du om problemet på bilen din? legg spørsmålet under bil katogorien som stemmer med bilen din.

 

hvordan utføre arbeidet?

kanskje legge det under teknikk?

 

legge ut bilde av noe? med eller uten komentar

legg det under media forum! jeg er lut lei av å flytte tråder

 

selv om off topic forumet er et alt mulig forum betyr ikke det at du kan ta deg 3 sek å tenke over hvor det vil være best å legge ut tråden!!!!

 

skal vi prøve det alle sammen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må begynne med å si at jeg skjønner problemet ditt fullstendig!!!

 

MEN, når man tar på seg ansvaret for å drive et slikt nettsted følger også forpliktelsene med. Dette innebærer alle de tingene du klager over, og sikkert maaaange flere. Når det begynner å bli såpass med folk innom siden så må man regne med at slike ting skjer. Isteden for å "klage/ i rette sette" brukerne av dette flotte forumet, burde Dere kanskje se på oppsettet av forumet? Jeg vet denne diskusjonen har vært her før, men se på våre gode svenske venner på zatzy, de har gjort det meget stort, se hvordan de har satt forumet sitt. Jeg kan forstå at brukerne har problemer med å finne ut hvor tråden skal legges, da det etter MIN mening er altfor mange steder å legge dem.

 

LES DETTE SOM KONSTRUKTIV KRITIKK!!!!!!!!!

 

:)

 

PS! Helt enig med at overskriftene kan/skal være bedre....

 

Hilsen MrHappy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår