Metro^ Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 VTEC power ready for some fun! mange år siden det har vært gøy natt til 1.mai nå... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ja, jeg å, hvis man kan få vite hva som skjer ........ Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Høres veldig bra ut detta! Har hørt så mye om den Polo`n at det hadde vært morro om noen kunne gitt den :knock: ! Hehe.. Men kommer gjerne hvis man får lov! Har faktisk fri og kan delta for en gangs skyld!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 babyhmm? Skal SPRKE Luzifer i baken , bare han våkner, så vi kan få klarhet i HVOR møteplassen skal være... Tror detta kan bli show....:partyon: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Blir SHOW det her ja, det er sikkert og visst:cool: Det er heldigvis minimal sjanse for :jail om jeg holder øyner og ører oppe :hide Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Høres sikkelig lovende ut detta her! :partyon: Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tar gjerne imot en PM om noen gidder.. høres ikke ut som det er planlagt noe i skiensområdet, så tar gjerne imot noen tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Erre pm som gjelder eller? Hadde vært kjekt å vite når og hvor. skal ut med slurebilen og har med en ekstra bil full av dekk og verktøy:camper: Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ting skjer.. Videre beskjed kommer Vi jobber med oppmåling og diverse. Håper folk er klare imorra :partyon: Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Hvis det var dere jeg "dro forbi" før Lier tunenelene, så ja det var meg.Hadde ikke tenkt å drekke nei, derfor litt nysgjerrig på hva som skjer. Stemmer nok det! ;)Jeg satt bare til pynt i bilen ved siden av sjåføren da... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Da ryktes det om div hendelser imorgen... Tror vi snakker grill først i tønsberg-området. Deretter oppmøte på en plass, og så tar vi tingene litt derfra. De som er interressert får hyle, er ikke noe vanlig streetmeet med fyll og dritt dette her... Så opplysninger legges ikke inn her. De som ønsker PM får hyle! ;) Vi vil ha ordentlige biler... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jeg vil ha pm! Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 pm meg!! drar med meg flere fete biler og R sykler... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jeg er sikkert med på et eller annet. fylla blir det hvertfall ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 :race Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg