Eika Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 nytter ikke å komme med 400hk supra mot 320hk V8 power :D hahahahahaha Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 PS: HUSK Å SLADDE EVT: BILNR: da..... Just i case.... :well: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Få ut noen bilder her da, eller link til. Bilder kan ikke være så hemmelig vel:) Håper egentlig ikke det kommer for mye bilder.... Da ting egentlig burde oppleves på plass.... Men noen saftige slurebilder og samlingsbilder... ja det kommer....:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Håper egentlig ikke det kommer for mye bilder....Da ting egentlig burde oppleves på plass.... Men noen saftige slurebilder og samlingsbilder... ja det kommer....:D Ja, det skjønner jeg. Har vært så heldig og liggi med litt feber og hatt influensa, så jeg fikk ikke vært der. Next time:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hehe, dro godt den kjærra di ;)Synd det var bare 200m, ellers skulle vi tatt deg ;) :driving Er det noe som sier at den dupper av etter 200m???? Å hvor var du når det var tid for revansj???? Den røde var klar, etter det jeg har hørt hvertfall....hehehehe..... Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg hadde foretrukket en supra anyday over jankeecrap :) Hørtes ut som om dere fikk til et bra treff i gårkveld, så at det skjedde noe altfor seint jeg da :( 351 rs: var det bilen din som bremset 320hk på botnebil på bremsetreffet? er jo bare et par hk mer enn rokkerollaen det ;) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Storartet treff! vi tusla rundt i cowboy hatter og glodde vist noen så oss :P ps: hehe noen tilståelser ? ;) 240 drarn helt ut Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg hadde foretrukket en supra anyday over jankeecrap :) Hørtes ut som om dere fikk til et bra treff i gårkveld, så at det skjedde noe altfor seint jeg da :( 351 rs: var det bilen din som bremset 320hk på botnebil på bremsetreffet? er jo bare et par hk mer enn rokkerollaen det ;) Bremsa 240 på Botne, gamle toppene. Bremsa 320 på TEF, nye toppene. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henr1k Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Er det noe som sier at den dupper av etter 200m???? Å hvor var du når det var tid for revansj???? Den røde var klar, etter det jeg har hørt hvertfall....hehehehe..... hehehe, neida, bare tulla ;P vet nå ikke hva du har i den bilen din så =):D Siter Saab 93 2.0t -00 skikkelig gubbebil :D http://www.banzaicarclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hehe, dro godt den kjærra di ;)Synd det var bare 200m, ellers skulle vi tatt deg ;) :driving Supra`n hadde ikke hatt sjans i det hele tatt, på tide at han begynner å trimme litt kanskje. Ellers så var det skuffende å se at nesten ingen turte og stille opp mot 351RS, er Japsefolket så feige altså;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Virker som alt som har noe å si for dere er å ha den mest shabby bilen med mest mulig hk som går fortest. Også driver dere å tester på veien. Er det virkelig alt som teller? Og hvorfor leier dere ikke heller en bane for kjøringa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Virker som alt som har noe å si for dere er å ha den mest shabby bilen med mest mulig hk som går fortest. Også driver dere å tester på veien. Er det virkelig alt som teller? Og hvorfor leier dere ikke heller en bane for kjøringa? Som du skrev i ett innlegg her over.... Du var ikke der....:assman Å om bilene er si eller så... det vet du vel kanskje ikke noe om...siden du ikke var der? Tror ikke hverken Supra, skylines, div amcars, S3 som din kan kalles SHABBY biler... så fremt du ikke kaller din egen OL-bil for Shabby...;) Neida... MYE bra seriøs bil var det i går... Kvalitet framfor kvantitet... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Som du skrev i ett innlegg her over.... Du var ikke der....:assman Å om bilene er si eller så... det vet du vel kanskje ikke noe om...siden du ikke var der? Tror ikke hverken Supra, skylines, div amcars, S3 som din kan kalles SHABBY biler... så fremt du ikke kaller din egen OL-bil for Shabby...;) Neida... MYE bra seriøs bil var det i går... Kvalitet framfor kvantitet... Vet jeg ikke var der, derfor jeg spør. Var ikke helt det med shabby som var poenget, heller det om er det bare om å gjøre å kjøre fortest rett fram og ha flest mulige hk som dere driver med? og igjen på vei og ikke bane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Når det gjelder valg av bil og stil på bilen regner jeg med at folk gjør det de har lyst til. Om den ser bra ut eller ikke kommer ann på øyet som ser. Noen synes det er gøy å tyne ut mest mulig hester. Andre liker kanskje rundbane kjøring mens for noen er det fortest mulig rett frem som gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Supra`n hadde ikke hatt sjans i det hele tatt, på tide at han begynner å trimme litt kanskje. Ellers så var det skuffende å se at nesten ingen turte og stille opp mot 351RS, er Japsefolket så feige altså;) hadde corollaen vært i strekk hadde det nok blitt race ja :) den er for øyeblikket litt uttafor med kompen sin, men kommer sterkere tilbake seinere i sommer.. hadde vært gøy og ræjsa en v8.. Nye eieren på rollaen bor i drammen, så blir nok å treffe rundt etterhvert :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg