paulsberg Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 min lille søte motor fusker. den går helt fint når jeg har den i fri, men når jeg setter den i 1. gir så fusker den noe helt for jævlig. det er ikke noe koos for meg som elsker bilen min. er det noen som vet hva dette kan være? tennpluggene har irret mye og slikt. kan det være dette? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Er det noen som kunne være så snille å hjelpe meg? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 åssen modell er bilen din? eller har du lh2.2 eller 2.4 sprut. på 2.4 er det jo selvdiagnose, denne er fin til sånne ting, er somregel en giver som drømmer ved slike feil. kan jo bytte plugger og da siden de har irret(!?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 åssen modell er bilen din? eller har du lh2.2 eller 2.4 sprut. på 2.4 er det jo selvdiagnose, denne er fin til sånne ting, er somregel en giver som drømmer ved slike feil. kan jo bytte plugger og da siden de har irret(!?) jeg har LH 2.2 ja. tror du det kan være tennplugger og/eller tennpluggledninger? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg