Gå til innhold

Justerbart Senkesett

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

har kjørt Spax og KW på Golf 1 stage 2, Spax best

hadde FK på Audin jeg hadde, stage 2, ble litt for

hompete og løst synes jeg... har en kamerat som har kjørt

endel HR, har en liten knapp på det neste gang jeg skal kjøpe

no senkesett.. det er min menig

Audi A4 1,8tq

x - Audi A4 1,8Turbo Avant

x - Golf Mk1 1,8GTI

x - Austin Mini 1275 GT Clubman

x - Morris Mini 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt både FK og KW på A4.

Jeg syns Fk blir litt for mykt, men det er nå bare hvordan du vil ha det. Det er ikke jyngete eller noe slikt bare litt for mykt når man har har senkett 100mm og dekkene ikke skal ta i skjermer.

Har hatt KW på 4-5 andre biler og har vært veldig fornøyd med det, om du ikke har råd eller lyst å bruke alle pengene på KW så kan du kjøpe FK. Og om bilen heller ikke blir brukt til annet en vanlig kjøring på vei så vil nok FK funke godt nok.

FK er nok like holdbare som KW, men skal du kjøpe noe så kjøp, Silverline. Finnes både i FK og KW, dette er rustfrie fjærbein. Mye enklere med justering siden dette ikke ruster fast. Vi er jo så heldig å bli innsmurt i salt vær vinter :(

Jeg er en Quattrofil Autofil Audifil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster FK i forhold til KW?

Får en senket like mye på begge?

Originally posted by quattroboy

Jeg har hatt både FK og KW på A4.

Jeg syns Fk blir litt for mykt, men det er nå bare hvordan du vil ha det. Det er ikke jyngete eller noe slikt bare litt for mykt når man har har senkett 100mm og dekkene ikke skal ta i skjermer.

Har hatt KW på 4-5 andre biler og har vært veldig fornøyd med det, om du ikke har råd eller lyst å bruke alle pengene på KW så kan du kjøpe FK. Og om bilen heller ikke blir brukt til annet en vanlig kjøring på vei så vil nok FK funke godt nok.

FK er nok like holdbare som KW, men skal du kjøpe noe så kjøp, Silverline. Finnes både i FK og KW, dette er rustfrie fjærbein. Mye enklere med justering siden dette ikke ruster fast. Vi er jo så heldig å bli innsmurt i salt vær vinter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider