nnnneh Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.2292826 740'en er bare vrak. Ikke er den verdt noe og ikke er det noe å samle på heller. Men den røde accorden, 90 eller 91 modell tror jeg med 2.2i 150hk... Alt utstyr. Det man egentlig lurer på er hvor mye arbeid det er å erstatte en 2.0 motor med en 2.2 motor? Passer ledningsnett osv eller må alt byttes? Volvomann som jeg er så veit jeg ikke mye om honda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det burde ikke være så vanskelig, spesielt ikke hvis man har en delebil stående som man bare kan flytte alt over ifra. Motorene i seg selv er overraskende lite forskjellige - toliteren har 85 mm borring og 88 mm slaglende, tokommatoen har samme borringa, men 95 mm slaglende (etter sigende samme veiva som H23A'en som står i Prelude 2.3). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 så om han som var litt uheldig med den røde accorden kjøper seg en ny 2.0 accord så er det ikke noe kluss med elektronikken? bare flytte over selve motorblokk og topp og kanskje styrebokser? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.