Gå til innhold

mista lappen etter streetmeet på gardermoen på lørdag

Ranger emnet

2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

mornsann.. var så flink å miste lappen lørdag natt jeg.. hadde vært på streetmeetet på gardermoen og på vei hjem stoppa vi innom esso.. jeg sto mellom pumpene og tok en rivstart og spant på et hjul kanskje 15cm.. kjørte bare en halvmeter fram for å plukke opp noen.. så tar jeg igjen rivstart når jeg skal kjøre ut derfra og spinner på 1 hjul maks en halvmeter.. så kommer vi oss til rundkjøringa og han jeg var med som kjørte forran viste ikke hvilken avkjørsel vi skulle ta så det endte opp med 3 runder som bare gikk fortere og fortere og den siste halve runde krenga bilen så jævli at det ene hjulet spant og plutseli stod sivil bilen forran meg.. ble dratt med på bt og ble fratatt førerkortet og jeg symtykka på førerkort beslag.. men i ettertid så syns jeg det er litt drøyt å miste lappen for så lite.. syns det kunne ha holdt med 3-6000 i bot el no.. burde jeg dra tilbake til snuten og si at jeg nekter og vil ta sak eller burde jeg bare vente på dommen og se hva det blir til?

kjørte en 240 stasjonsvogn med 4 stk inni og bilen er høy som eifel tårnet og har slitte dempere og krenger som faen..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjiiipt med lappen! men du må dra til snuten å si at du nekter!!!

de må da lage sak på deg innen 3 uker. men du godtok, å da kan vel vel beholde lappen din leeeeenge uten å gjøre noe!

neeeeeeeeeekte!!!!!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden gikk det fortere og fortere? Og allerede har du fått litt blod på tann med hjulspinn to ganger tidligere... Og på toppen av det hele sier du at du samtykket. Det går vel an å skiver under på at man ikke samtykker? Etter det jeg har hørt folk har gjort... Så.. "Det bare ble sånn"? Eller har bilen så slitte dempere at det ikke ville blitt EU-godkjent?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel ta lappen fra deg uansett med tanke på at du hadde hjulspinn.

Særlig i rundkjøringa etter 3 runder :P

ja, men de MÅ lage sak på han innen 3 uker, ellers så får han igjen lappen.

når man samtykker så kan det gå lang lang lang tid før de ser på saken, å da blir han veeeeldig lenge uten lappen.....for snuten gjør vel mer som de vill da.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo kanskje vente og se hva de gir meg først og nekte etterpå hvis det er for ille?.. eller burde jeg dra bort og nekte med en gang?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden gikk det fortere og fortere? Og allerede har du fått litt blod på tann med hjulspinn to ganger tidligere... Og på toppen av det hele sier du at du samtykket. Det går vel an å skiver under på at man ikke samtykker? Etter det jeg har hørt folk har gjort... Så.. "Det bare ble sånn"? Eller har bilen så slitte dempere at det ikke ville blitt EU-godkjent?

jeg ble taua inn på teknisk og demperne ble godkjent jo.. men de er dårlige.. gidder jo ikke å kjøre sakte gjennom 3 runder i rundkjøringa :P jeg kunne ha nekta med en gang jo.. men tenkte at det var like greit å samtykke å at det kanskje ville gå fortere.. en kompis har pleid å få igjen lappen etter 1 uke når han har blitt tatt for å sladde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider