Gå til innhold

mista lappen etter streetmeet på gardermoen på lørdag

Ranger emnet

2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du virker rett og slett helt lam...i øvre del av kroppen. Håper du blir lagt i jern neste gang og sendt langt vekk.

Har selv hatt kompressor matet BMW,Nissan Skyline og Calibra turbo...ikke engang har jeg følt det idiotiske behovet for å "burne" eller "slædde"...hva feiler det slik som deg? hadde jeg sett dette hadde jeg gått bort mot bilen din, spent alt jeg hadde i baksjermen din, dratt deg ut og fortalt deg hva jeg synes om sånn idiot oppførsel. Jeg blir mest provosert av at alt virker som en "spøk" for deg, og "unødvendig" aksjon av politet. ikke virker det som du har lært noe og det virker som du hele tiden prøver å sno deg unna. bruk pæra di neste gang.

Endelig en som sier noe fornuftig her :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faan da folk.

Når var siste gang sladding drepte folk?

Tror noen av dere skulle sett meg i går jeg....påkjøringsrampe, bakhjulstrekk og regn.

Det er det definitivt råeste jeg har gjort noen gang..

Tror det var der sladd gikk over i drifting.

Tilnærmet 300 meter med en slutthastighet på 110.(har vitner i tillfelle noen tenker på å betvile det)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faan da folk.

Når var siste gang sladding drepte folk?

Tror noen av dere skulle sett meg i går jeg....påkjøringsrampe, bakhjulstrekk og regn.

Det er det definitivt råeste jeg har gjort noen gang..

Tror det var der sladd gikk over i drifting.

Tilnærmet 300 meter med en slutthastighet på 110.(har vitner i tillfelle noen tenker på å betvile det)

SKURK: Du er herved MIN store helt...

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er alles helt, har vært det lenge. :) Han har alltid en god historie å komme med. Jeg hadde en gang hjulspinn/drift fra Bergen helt til Oslo. Har et vitne bak meg, som kun så blårøyken da, men det er vel nok???

Ja,vitner hjelper på alt :) Mannen er uansett MITT store idol om dagen :)

Synd jeg ikke fikk sett det selv

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er alles helt, har vært det lenge. :) Han har alltid en god historie å komme med. Jeg hadde en gang hjulspinn/drift fra Bergen helt til Oslo. Har et vitne bak meg, som kun så blårøyken da, men det er vel nok???

En ting jeg vil vite... Hva slags dekk kjørte du på da?? Jeg å vil ha sånne.. Hørtes slitesterke ut ;) :P

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 FAST 2 FØRTI:

Du må være den største idioten jeg har vært borti på lenge.

Sladd i rundkjøring? greit nok, men sjekk for faen om politiet står der! når du er så dum å bli tatt 2 ganger fortjener du ikke bedre.

Du har driti deg ut, godta forelegg og glem saken.

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg vil vite... Hva slags dekk kjørte du på da?? Jeg å vil ha sånne.. Hørtes slitesterke ut ;) :P

Det var såkalte LDBT (Long Distance Burnout Tires). De fås kjøpt hos Biltema eller din lokale Mekk-forhandler.

pingvinen: Ikke dra alle under en kam her nå! :) Er faktisk volvoeiere som behersker seg og har biler som ikke er ragga opp til ørene.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. mye morsomt her :p de long distans burnout dekka fra biltema er helt supre! bruker bare dem på volvoene mine :) bergen oslo har jeg ikke klart, men strømstad til strømmen gikk hvertfall helt fint :)

Er man så jævla kriminel fordi man sladder?? tror jeg skal bli pedofil og voldta småbarn istede kanskje? :hammer Slipper jo billigere unna for sånt enn burning jo!

At jeg er så dum at jeg blir tatt to ganger? er du så smart kanskje da messias?? morra di tørker deg vel i rævva enda sikkert! :fingers: Sivil biler og snute biler som kjører uten lys laaaaangt bak er ikke verdens enkleste å oppdage..

og hvor i helvete får dere sentrum fra? første gangen var langt oppi skauen på gardermoen og denne gangen var det på en liten vei på Holmlia. Les: bondeland i oslo.

og forelegg og anmeldelser driter jeg i! bare dem ikke tar lappen..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burner litt selv jeg også, men kun for meg selv. Utenfor garasjen er et set med burne spor mine og de 10 andre er folk som av en eller annen grunn skal burne når jeg står i garasjen og holder på med bilen.

Og de gangene jeg har sett politiet kjøre forbi mens jeg er i garasjen så ser de surt bort på meg. Bare smiler å vinker tilbake som regel :)

Men men, de fleste burner nok, men de bruker også hue på hvor og når. Er det glatt så tar folk det som regel saktere rundt svinger. (merk: som regel)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. mye morsomt her :p de long distans burnout dekka fra biltema er helt supre! bruker bare dem på volvoene mine :) bergen oslo har jeg ikke klart, men strømstad til strømmen gikk hvertfall helt fint :)

Er man så jævla kriminel fordi man sladder?? tror jeg skal bli pedofil og voldta småbarn istede kanskje? :hammer Slipper jo billigere unna for sånt enn burning jo!

At jeg er så dum at jeg blir tatt to ganger? er du så smart kanskje da messias?? morra di tørker deg vel i rævva enda sikkert! :fingers: Sivil biler og snute biler som kjører uten lys laaaaangt bak er ikke verdens enkleste å oppdage..

og hvor i helvete får dere sentrum fra? første gangen var langt oppi skauen på gardermoen og denne gangen var det på en liten vei på Holmlia. Les: bondeland i oslo.

og forelegg og anmeldelser driter jeg i! bare dem ikke tar lappen..

Hvor gammel er du egentlig?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider