Gå til innhold

mista lappen etter streetmeet på gardermoen på lørdag

Ranger emnet

2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

folk som kjører i fylla skulle aldri hatt lov til å ha lappen! en sladd dreper ingen.. en fyllekjører kan drepe mange.. selv så har jeg aldri starta bilen engang etter å ha tatt en dråpe alkohol..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok. Får sjekke juridisk. Har bare fått inntrykk av at det stort sett har vært litt sånn ''Du er en jævla idiot som sladder... Tosk'' Og det var det... Har virka som mer dritslenging enn konstruktiv kritikk, men nå vet jo ikke jeg alt og folk har forskjellige måter å si ting på

man skal være aktpågivende og ikke være til hinder for annen trafikk og man skal ta hensyn til folk som bor i området i følge §3.. noe jeg ikke har brutt etter min mening..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... å så?

Uflaks...kaller vi det...

Sladda og herja og børna i 16 år nå UTEN å miste lappen, men mulig en tenker litt på tid og sted...:heyyou:

å for å trekke på ytligere på de med bakrus fra kjøreskolen eller hva dere nå enn måtte være bitt av...:D

For de som VIL leke på snøen i år...:disco

http://www.vinterbilscupen.se/

Norsk utgave kan plutselig komme...:thumb

Uflaks er 1.gang...

2.ganger er ren og skjær dust..

Jeg ELSKER selv å leke meg på snøen,men ikke i alle mulige rundkjøringer..

de med bakrus fra kjøreskolen ...

Er DET alt du klarer å hoste opp?

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som kjører i fylla skulle aldri hatt lov til å ha lappen! en sladd dreper ingen.. en fyllekjører kan drepe mange.. selv så har jeg aldri starta bilen engang etter å ha tatt en dråpe alkohol..

px33.jpg

+ en som trodde han kunne "drifte" =

DSCF2013.jpg

Tror man må være litt varsom hvis man skal sladde og.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Får sjekke juridisk. Har bare fått inntrykk av at det stort sett har vært litt sånn ''Du er en jævla idiot som sladder... Tosk'' Og det var det... Har virka som mer dritslenging enn konstruktiv kritikk, men nå vet jo ikke jeg alt og folk har forskjellige måter å si ting på

For all del. Det er gøy å herje :) Jeg gjør det selv med motorsykkel. Poenget er at man må velge et sted og en tid å gjøre det på hvor man ikke blir tatt. Jeg gjør det med vilje, og dersom jeg blir tatt for det, gidder jeg ikke å syte over hvor dumme politiet er :) Reglene er der, jeg vet at jeg bryter dem, så hvis jeg blir tatt, er det min egen skyld.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lett å bli tatt, er ikke sikkert trådstarter kjører som en dust selv om han er tatt 2 ganger!

Jeg kan til tider bli en liten "idiot" bak rattet og ta noen unødvendige runder i rundkjøringer etc. Man da helst på natten i en bil som ikke bråker. Kommer også til å ligge masse breit i vinter men helst på isen eller da jeg vet ikke kan være til fare for andre billister og gående, gleder meg masse!

"Streeto is bad mmmkay"

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh...kanke ha grevling å sladde med da...:drunk:

Nå var det ikke grevlingen som letta på ræva, men en dust i en BMW som kom sidelengs rett mot ham uten å ha oversikt.. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. masse goodt tids fordriv her inne :D

menn må holde med bead-lock og 2fast 2førti, er jo ikke komplett iddiot forde om en leker seg litt :)

eller så satser eg på att du får lappen ijenn ;)

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Det er gøy å herje :) Jeg gjør det selv med motorsykkel. Poenget er at man må velge et sted og en tid å gjøre det på hvor man ikke blir tatt. Jeg gjør det med vilje, og dersom jeg blir tatt for det, gidder jeg ikke å syte over hvor dumme politiet er :) Reglene er der, jeg vet at jeg bryter dem, så hvis jeg blir tatt, er det min egen skyld.

helt enig! jeg gjør no galt og blir jeg tatt så blir jeg tatt.. sånn er det.. jeg har ikke syti over at politiet er rasshøl.. bare la det ut her for morroskyld.. byner å bli vant til å miste lappen og tok det helt med ro når jeg mista lappen og gikk å kjøpte meg mndskort dagen etter.. det jeg lurer på er jo hva jeg kan argumentere mot.. de vil nok straffe meg for brudd på § 3, men etter min mening så har jeg ikke bryti den.. vet jo seff at det er galt å sladde og at man til enhver tid skal ha kontroll på kjøretøyet.. men hva kan jeg slå tilbake med for å slippe billigere unna så jeg slipper ny oppkjøring og ny prøvetid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han syns det er morro å sladde osv skjønner jeg godt, men sånn som han hadde drevet mellom pumpene osv er totalt unødvendig. Å det å sladde uskyldig i ei rundkjøring er forsåvidt greit, men når det blir 3 runder er det for dumt.. Nå beskytter jeg kun sladding osv, men ikke denna fyren sine meninger :-) Å det å drive i sentrum er også ikke nødvendig.. Jeg kan si det i teorien, men praktisk har jeg ikke noe jeg skulle sagt der jeg heller :-P

hvis dere leser litt nøyere så får dere med dere hva som kjedde.. snuten skrev anmeldelsen og jeg sladda i mellom bensinpumpene.. jeg tok en rivstart og kjørte 50 cm fra med 20 cm hjulspinn på ET hjul.. jeg kjørte 3 runder i rundkjøringa fordi at kukken jeg var med ikke viste hvor han skulle kjøre og tok 3 runder.. jeg fikk aldri noe sladd, men derimot hjulspinn på høyre bakhjul over 2 meter ca den siste runden.. hadde full volvo 245, høy som faen med slitne dempere, krenger som faen, slapp er bilen og, clutchen er slitt, og hadde helårsdekk med 175 bredde som er like glatte som dåsa til en kåt fjortiss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere leser litt nøyere så får dere med dere hva som kjedde.. snuten skrev anmeldelsen og jeg sladda i mellom bensinpumpene.. jeg tok en rivstart og kjørte 50 cm fra med 20 cm hjulspinn på ET hjul.. jeg kjørte 3 runder i rundkjøringa fordi at kukken jeg var med ikke viste hvor han skulle kjøre og tok 3 runder.. jeg fikk aldri noe sladd, men derimot hjulspinn på høyre bakhjul over 2 meter ca den siste runden.. hadde full volvo 245, høy som faen med slitne dempere, krenger som faen, slapp er bilen og, clutchen er slitt, og hadde helårsdekk med 175 bredde som er like glatte som dåsa til en kåt fjortiss..

Si det til de som behandler saken din, så får du helt sikkert lappen igjen.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det den gangen :) ringte juristen etter 3 uker og sa at jeg ikke syns det var verdt å miste lappen får og da skulle hun se på saken og fikk lappen tilbake i posten noen dager senere.. men stod jo fortsatt det samme i anmeldelsen og jeg fikk bot på 3000, så jeg klagde på at anmeldelsen var overdrevet og fikk 500 i reduksjon på bota..

på mandag har det gått 3 uker så da stikker jeg til snuten og prøver å få igjen lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider