Gå til innhold

To dagersen på Momarken 12-13 Mai

Ranger emnet

HolmRasarlag

Anbefalte innlegg

RCN stiler jeg i vertfald ikke i!

for se om det blir BC, har jo kommet enda flere dumme regler der i år, så for se hva en gidder, muli jeg dritert i hele sporten, er jo strengere krav i bc en i rally snart

Hva tenker du på da? hvilke "flere dumme regler"? :rules:

NB! Jeg stiller hvis bilen er klar!:drive2

Mvh

LSR :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha hovedstrøms bryter utvendi, og orginal tenningslås er ikke lov lenger, mulig det var på bud om hovedstrømmsbryter innvendig oxo? det er jeg ikke sikker på men

(dette gjelder bilcross ja)

så nå blir det enda dyrere å bygge "billig" bil

astraen min fra i fjor har jo inngen av disse tinga, så for se om jeg gidder å få den klar....

RCN bilen står i partiklaer, så den er sikert ikke klar før uttpå høsten en gang, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nå ikke det er så ille dyrt å montere hovedstrømsbryter men.... desuten er vel ikke krav om bryter på utsiden, men f. eks en wire som man kan dra i for å løse ut bryteren innvendig... er jo ikke veldi stor kostnad....

men, det er min mening da...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha hovedstrøms bryter utvendi, og orginal tenningslås er ikke lov lenger, mulig det var på bud om hovedstrømmsbryter innvendig oxo? det er jeg ikke sikker på men

(dette gjelder bilcross ja)

så nå blir det enda dyrere å bygge "billig" bil

astraen min fra i fjor har jo inngen av disse tinga, så for se om jeg gidder å få den klar....

RCN bilen står i partiklaer, så den er sikert ikke klar før uttpå høsten en gang, hehe

Original tenningslås er lov. Jeg sjekka hvem leding inn på tenningslåsen det gikk strøm i, klipte den og kobla på en hovedstrømbryter til 54,90kr fra Biltema. Da kan jeg bruke nøkkelen til å starte med. Bensinpumpa er også da koblet som originalt og er ikkeno å bry seg om. Så har jeg tatt en wire fra en gammel tråsykkel og satt på hovedstrømbryteren og lagt ut under frontruta og satt på ett håndtak (trekloss e.l.) som man drar i så vris strømbryteren om.

Så Ole, de nye reglene ang strømbryter kostet meg 54,90kr og tjue min arbeid.

Av andre regler er det skjøte hylser på bur, men de fleste som hadde feil der fikk den feilen i fjor så..

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente egentlig ikke at det var hovedstrøm bryteren som var så dyr da.. men nivået tar jo mer og mer av.. er jo ikke tull at man må ha dyrere og dyrere bil for å hevde seg HELT i toppen! hvertfall ikke i landsfinalen osv..

Er nå hvertfall min mening

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente egentlig ikke at det var hovedstrøm bryteren som var så dyr da.. men nivået tar jo mer og mer av.. er jo ikke tull at man må ha dyrere og dyrere bil for å hevde seg HELT i toppen! hvertfall ikke i landsfinalen osv..

Det er sant, men man kan være heldig som deg da, å få en grom bil på bud.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i det, men er jo litt bra at standaren på bilene er blitt hevet å da... men ska jo lissom være billig den sporten her da.... men men... går seg til deg:P

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet de er bilige på biltema, men har brent meg på å handle bilige hovedstrøms brytere før:(

men tar sjangsen og drar på tema i morgen og handler to st.

for ikke montert med wire på astraen så monteren en inni og en på utsiden...

har sliti i hele dag med å få den til å strte...

er akurat ferdig med å legge opp nytt elektrisk nå og da fant jeg jo selvfølgelig feilen i det jeg skulle koble opp den siste ledningen...

var bare å slå av alarmen, fy faen ass, hehehe

har fancy astra med alarm jeg se, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider