asona_er_best Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 åssen har det gått folka??? jeg har mista bilen i helgen, kenneth gulbransen kjøpte ascona'n, og det var 5 bud totalt på den, 1 eget,2 fra kenneth og 2 fra en eller annen trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 kjørte du på momarkede i helga? så deg ikke jeg Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 kjørte på kongsberg, for første og mest sannsynlig siste gang om dem skal ha den samme idioten som løpsleder og den juryen. lovte oss 5 omganger om vi hadde tid og det hadde vi, men så trakk dem det tilbake liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 gikk sånn passe;) 2 1.plasser. 2 2.plasser og en 3.plass, fikk da 5 start spor i a finalen og endte på en 4.plass:) fikk bilen på eget og stiler dermed på gardermoen til helgen, for detta var gøy! selv om bilen har to pungterte støtdempere framme så lå den fint på veien, har sikert noe med at det er en opel å gjøre;) hehe i dag regnet det noe inni granskogen og banen ble det gjørme hølet hehe måtte dra og vaske den med en gang, ble jo så møkkete av å bare ta i bilen hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 gikk ganske bra for deg vell? var på startplata jeg c :p ver den din den omegaen som du dro den med, den så grei ut! møtte deg ut fra momarkede i stad Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 det er så pent ole, kjøre seg inn til 4plass med den familie vogna, tilogmed tak rails på den.. jævlig pent ass..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Synd med bilen Daniel! På lørdagen tok jeg drivaksel 1. omgang.. kjørte inn til andre plass det heatet, fant ut at både drivaksel og drivaksel huset på venstre side var ras så blei ikke mer kjøring den dagen! Dro og henta deler i Degernes etter kjøringa på lørdag , ordna det og klar til søndag! 4.omgang fikk jeg andre plass! 5. Omgang var jeg i heat med Susanne Heller.. begge trengte å vinne for å komme til finale! Jeg klarte å dra heatseieren der, og når vi kom til a-finale så var det følgende førere : Meg (saab) , Christer S. Olsen (kadett gsi) , robin bakke andresen (kadett gsi), Patrick Gystad (Golf 1), Marcus Johannesen (Volvo 240) og Dag Niclas Moen med 240.. Gikk i ledelse ut fra starten og det holdt faktisk hele 5 runder.. Røyk servo midt i finalen og clutchen blei lei når jeg kjørte til parc ferme! Saaben blei desverre ikke med hjem :( Morro å vinne da! plasseringene i juniorenes a-finale blei følgende: 1. Rino Holm NMK Aremark 2. Christer S. Olsen NMK Aremark 3. Patrick Gystad NMK Gardermoen Enebakk racing 4. Robin eller Marcus.. 5. Robin eller Marcus :P 6. Dag Niclas Moen NMK Aremark Alt i alt en velykket helg! Surt å miste bil, men sånn er nå bilcross! Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Synd med bilen Daniel! På lørdagen tok jeg drivaksel 1. omgang.. kjørte inn til andre plass det heatet, fant ut at både drivaksel og drivaksel huset på venstre side var ras så blei ikke mer kjøring den dagen! Dro og henta deler i Degernes etter kjøringa på lørdag , ordna det og klar til søndag! 4.omgang fikk jeg andre plass! 5. Omgang var jeg i heat med Susanne Heller.. begge trengte å vinne for å komme til finale! Jeg klarte å dra heatseieren der, og når vi kom til a-finale så var det følgende førere : Meg (saab) , Christer S. Olsen (kadett gsi) , robin bakke andresen (kadett gsi), Patrick Gystad (Golf 1), Marcus Johannesen (Volvo 240) og Dag Niclas Moen med 240.. Gikk i ledelse ut fra starten og det holdt faktisk hele 5 runder.. Røyk servo midt i finalen og clutchen blei lei når jeg kjørte til parc ferme! Saaben blei desverre ikke med hjem :( Morro å vinne da! plasseringene i juniorenes a-finale blei følgende: 1. Rino Holm NMK Aremark 2. Christer S. Olsen NMK Aremark 3. Patrick Gystad NMK Gardermoen Enebakk racing 4. Robin eller Marcus.. 5. Robin eller Marcus :P 6. Dag Niclas Moen NMK Aremark Alt i alt en velykket helg! Surt å miste bil, men sånn er nå bilcross! Bra restultater for Aremark i helga da... Bra jobba guttær:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 surt å miste bil men sånn er gamet... ekstra kjipt for deg da som kosta på aksel og greier å mista bilen, men med en total seier så kan man ikke klage, så gratulerer med seier'n;) regner med jeg møter dere i et heat eller to på 4dagers'n på aremark, skal dit ass;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 takk for det! Ja møtes vel da.. skal du kjøre kvaliken 9-10 Juni a? Jeg har planer om det hvertfall Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 ja mulig jeg kommer nedover på de fleste løpa deres, utrolig morsom bane og det er som regel godt arrangert der nede, pluss veldig fint depo og nærme grensa(billig øøøøøl) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Synd med bilen Daniel! På lørdagen tok jeg drivaksel 1. omgang.. kjørte inn til andre plass det heatet, fant ut at både drivaksel og drivaksel huset på venstre side var ras så blei ikke mer kjøring den dagen! Dro og henta deler i Degernes etter kjøringa på lørdag , ordna det og klar til søndag! 4.omgang fikk jeg andre plass! 5. Omgang var jeg i heat med Susanne Heller.. begge trengte å vinne for å komme til finale! Jeg klarte å dra heatseieren der, og når vi kom til a-finale så var det følgende førere : Meg (saab) , Christer S. Olsen (kadett gsi) , robin bakke andresen (kadett gsi), Patrick Gystad (Golf 1), Marcus Johannesen (Volvo 240) og Dag Niclas Moen med 240.. Gikk i ledelse ut fra starten og det holdt faktisk hele 5 runder.. Røyk servo midt i finalen og clutchen blei lei når jeg kjørte til parc ferme! Saaben blei desverre ikke med hjem :( Morro å vinne da! plasseringene i juniorenes a-finale blei følgende: 1. Rino Holm NMK Aremark 2. Christer S. Olsen NMK Aremark 3. Patrick Gystad NMK Gardermoen Enebakk racing 4. Robin eller Marcus.. 5. Robin eller Marcus :P 6. Dag Niclas Moen NMK Aremark Alt i alt en velykket helg! Surt å miste bil, men sånn er nå bilcross! Gratulerer nok en gang Rino :-) 4.plass Robin Bakke Andresen NMK Gardermoen Enebakk Racing 5.plass Marcus Johannessen NMK Trøgstad Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer nok en gang Rino :-) 4.plass Robin Bakke Andresen NMK Gardermoen Enebakk Racing 5.plass Marcus Johannessen NMK Trøgstad Hehe! Takk for det Magnus.. Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 gikk ganske bra for deg vell? var på startplata jeg c :p ver den din den omegaen som du dro den med, den så grei ut! møtte deg ut fra momarkede i stad oki så du var en av de der oppe ja, ja gikk over all forventning, med tanke på at jeg kjørte en helt orginal astra 1,8 stv jepp omegaen er min, beste bilen i verden, hehe merker ikke at hengern er på en gang.. hmm, du er vel foresten den første som har sakt at den ser grei ut, hehe, mangler alle listene og begynner å bli litt brun her og der, jeg er slurvette med velikehold så kan ikke takke noen andre en meg selv for det!!... og når jeg tenker meg om så trur jeg jeg la merke til deg i utkjøringa der, vis du kjørte den bilen som er avbildet i avataren din, jeg måtte vente til du hadde pasert med å få kjørt selv?? eller??? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 å faen:p hehe den så hvertfall pen ut i farta:p ja kjørte 740in c:p hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg