Gå til innhold

Regne ut hvor sort batteri jeg trenger?

Ranger emnet

oRdin

Anbefalte innlegg

Hm, er vel A/D/S vel?

Men slik som jeg vet av de forsterkerne der så putter ikke Monoblokkene ut mere enn 600wRms eller noe. Og den 4-kanalern er ikke så strømkrevendes. Det spørs jo helt på hvilken dynamo og orginalt batteri dere har. Men siden det er 3 forsterkere så annbefaler jeg i allefall å annskaffe 2 stk nue batteri. Dere kan jo skaffe 2 maxxima batteri. 900 amp batteri, ikke at jeg tror dere trenger 900 amp men at det er batteri til en relativt real pris. Koster ikke mere en 1300-1500 pr batteri så!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har et maxxima 900 i vår bil, det holder til ca 30min spilling med litt volum, men det er bare å koble så batteriet til anlegget blir ladet av dynamoen, forhandlere kan helt garantert være behjelpelig med en enkel relestyring til dette.. (vi fikk med på tvboden)

kommer ann på om dere skal stå lenge og spille uten at motoren går på hvor stort batteri dere trenger!

-Rtbuggie

her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter

SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere kjøper nytt batteri så for all del ikke koble de sammen med det gammle, da vil det nye bli redusert til samme kapasitet som det gammle!!

Vil dette skje også hvis vi monterer sånn skillediode eller skillerele eller hva det heter? Slik at begge lader fra dynamo, men kun det ene brukes til anlegg, og det andre brukes kun til start og bilens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperrediode tenker jeg du mener.Det var det jeg tenkte å gjøre i og med at en sperrediode ikke koster stor mer en ca 40-50kr.Men den gang ei..Du MÅ visst bruke skillerele,trur det var p.g.a spennings forskjeller osv.Husker ikke helt.Men tror jeg så et skillerele til 250kr på en eller annen nett side..

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider