lokar1 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Må bare tipse om dette her, ganske stilig prosjekt i denne episoden. De bygger inn 24000 watt med musikk i form av 24 mtx høytallere inkludert to 22" jackhammer-subber i en gammel brødbil. Noe å drømme om :) Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Heheh,jau =D Vært arti å hørt den Jackhammer'n =) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 laste ned noen steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Noe å drømme om :) Langt ifra. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 laste ned noen steder? Det finnes diverse torrenter, samt andre steder, men vet ikke hvor happy folk er her inne på linking til "warez" Zetec: hvorfor ikke noe å drømme om? Du mener det er et dårlig anlegg? Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Link til filmen: Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å få mer trykk ut av de to monstrene... all show no go... dritt kjedlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 hmm tror nok de klarer om de vil, men det er amerika, de har vel funne ut at folk kan prøve det samme å tyne de over hva som er sundt for kroppen å sak søke de :P da er det greit at de ikke oppfordrer til det :P samt at de ikke har nok effekt til å utnytte de maks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 hehe, men det var vell med åpne bakdører, så hvertfalt sånn ut. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 hehe,men det var vell med åpne bakdører, så hvertfalt sånn ut. Holder på å laste ned episoden nå, og skal uttale meg litt mer når jeg har sett den.. Men Johnny i Team Boomcar spillte vel 141,8dB i bilen sin, som er en cab, så det var altså bare ett vanlig cabtrekk over. Og det er med anlegg bygget for å spille musikk, høyt! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jackhammer = Oppskrytt Har ikke kommet over en som virkelig kan annlegg som liker den subben! Den er bare til show! Flere som har hørt 2stk Jackhammere på Realmofexcursion var IKKE imponert i det hele tadt! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 136.noe er vel egentli ganske brukbart da begge dørene sto på vitt gap =P og det var vel noen lunde vanlig musikk? Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 HAHAHAHAHA. og jeg gjentar: HAHAHAHA. Så nettopp videoen. Den spilte ja 130+++++ på musikk. MEN på en audiocontroll og ikke en TL. Det vil si at det er en STOR forskjell på hva den EGENTLIG spiller. Og til og med med alle dørene lukket så tror jeg ikke det har kommet til å spillt noe bedre. Folk spiller jo 140+ på musikk med single 12" jo! THats why jackhammer = poo! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 HAHAHAHAHA. og jeg gjentar: HAHAHAHA. Så nettopp videoen. Den spilte ja 130+++++ på musikk. MEN på en audiocontroll og ikke en TL. Det vil si at det er en STOR forskjell på hva den EGENTLIG spiller. Og til og med med alle dørene lukket så tror jeg ikke det har kommet til å spillt noe bedre. Folk spiller jo 140+ på musikk med single 12" jo! THats why jackhammer = poo! Hadde ikke tatt imot en JackHammer duda? Så du de kassene? Tviler på det dær var særlig gjennomtenkt.Bygd skikkelig å gitt dem nok strøm tror jeg det hadde blitt bra :) Værtfall ikke takka nei jeg,men aldri ville betalt full pris for en nei =P heheh Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hadde ikke tatt imot en JackHammer duda? Så du de kassene? Tviler på det dær var særlig gjennomtenkt.Bygd skikkelig å gitt dem nok strøm tror jeg det hadde blitt bra :) Værtfall ikke takka nei jeg,men aldri ville betalt full pris for en nei =P heheh 85 000 kr for en jackhammer, hakke villa hatt den nei. For du kan legge til i alle fall prisen av 10 batteri + i alle fall forsterkere med en 10.000wRms og Dynamoer. De hadde nokk strøm så vidt jeg så. Og kassene så småe ut. Siden de var Prefab så tror jeg ikke de gjorde susen. Men det er en STOR og TREG sub som man ikke kan dra fullt petensial ut av i en normal bil. Flere mener, inklusive meg, at det er bare en show sub, den presterer jo ikke i det hele tadt. Om jeg fikk valget av en Jackhammer og en 18" BTL fully loaded så ville jeg tadt FI BTL anyday! :D :phatyo Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg