Gå til innhold

Pimp my ride, episode 6x03

Ranger emnet

lokar1

Anbefalte innlegg

Må bare tipse om dette her, ganske stilig prosjekt i denne episoden. De bygger inn 24000 watt med musikk i form av 24 mtx høytallere inkludert to 22" jackhammer-subber i en gammel brødbil.

Noe å drømme om :)

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742

Golf plus 2010 -->

[x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

laste ned noen steder?

Det finnes diverse torrenter, samt andre steder, men vet ikke hvor happy folk er her inne på linking til "warez"

Zetec:

hvorfor ikke noe å drømme om? Du mener det er et dårlig anlegg?

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742

Golf plus 2010 -->

[x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,

men det var vell med åpne bakdører, så hvertfalt sånn ut.

Holder på å laste ned episoden nå, og skal uttale meg litt mer når jeg har sett den..

Men Johnny i Team Boomcar spillte vel 141,8dB i bilen sin, som er en cab, så det var altså bare ett vanlig cabtrekk over.

Og det er med anlegg bygget for å spille musikk, høyt!

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA.

og jeg gjentar:

HAHAHAHA.

Så nettopp videoen. Den spilte ja 130+++++ på musikk.

MEN på en audiocontroll og ikke en TL. Det vil si at det er en STOR forskjell på hva den EGENTLIG spiller. Og til og med med alle dørene lukket så tror jeg ikke det har kommet til å spillt noe bedre. Folk spiller jo 140+ på musikk med single 12" jo!

THats why jackhammer = poo!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA.

og jeg gjentar:

HAHAHAHA.

Så nettopp videoen. Den spilte ja 130+++++ på musikk.

MEN på en audiocontroll og ikke en TL. Det vil si at det er en STOR forskjell på hva den EGENTLIG spiller. Og til og med med alle dørene lukket så tror jeg ikke det har kommet til å spillt noe bedre. Folk spiller jo 140+ på musikk med single 12" jo!

THats why jackhammer = poo!

Hadde ikke tatt imot en JackHammer duda? Så du de kassene? Tviler på det dær var særlig gjennomtenkt.Bygd skikkelig å gitt dem nok strøm tror jeg det hadde blitt bra :) Værtfall ikke takka nei jeg,men aldri ville betalt full pris for en nei =P heheh

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tatt imot en JackHammer duda? Så du de kassene? Tviler på det dær var særlig gjennomtenkt.Bygd skikkelig å gitt dem nok strøm tror jeg det hadde blitt bra :) Værtfall ikke takka nei jeg,men aldri ville betalt full pris for en nei =P heheh

85 000 kr for en jackhammer, hakke villa hatt den nei. For du kan legge til i alle fall prisen av 10 batteri + i alle fall forsterkere med en 10.000wRms og Dynamoer. De hadde nokk strøm så vidt jeg så. Og kassene så småe ut. Siden de var Prefab så tror jeg ikke de gjorde susen. Men det er en STOR og TREG sub som man ikke kan dra fullt petensial ut av i en normal bil. Flere mener, inklusive meg, at det er bare en show sub, den presterer jo ikke i det hele tadt.

Om jeg fikk valget av en Jackhammer og en 18" BTL fully loaded så ville jeg tadt FI BTL anyday! :D :phatyo

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider