skjervum Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Noen som vet hvordan det er å få S4 stoler i golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Noen som vet hvordan det er å få S4 stoler i golf 2? Alt er som regel mulig, men er jo spørs om det er så lett mod, og om du har bred nok bil. Jeg kan gå ut å ta mål av mine stoler på bredde av sete og skinner, som er nok så like brede, da A4 stoler og S4 stoler er bolton rett over. Så kan du gå utifra det om det er plass til i din g2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Har målt nå, er ca 52cm brede over setet, 50cm i ryggen, og ca 58cm over skinnene i bredden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 vil ikke dette bli litt trangt på en golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 vil ikke dette bli litt trangt på en golf? Det jeg og tenkte, hvertfall på en toer.. Da de setene er ganske spinkle fra før av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 han som jeg ville kjøpe hos ville ha 4000+ frakt for stolene, å det gidder jeg ikke betale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 han som jeg ville kjøpe hos ville ha 4000+ frakt for stolene, å det gidder jeg ikke betale! for fult s4 intriør?(seff uten dørtrekk)..er ikke så gærn pris det? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 det var for fører- og pasasjerstol:P bøy han 3 men han var gnien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 hehe.. :) se heller på nettet etter noen brukte skinnstoler eller noe da? er noen ganger det dukker opp noen fine stoler til 2-3 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 ja har noen sportstoler til 2er for hånda, driver å forhandler nå:P hadde en link om det tidligere idag,men den ble sletter pga "salg og kjøp":P irriterende men, hakke no liggende du da:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 jo..jeg har to skinn sports stoler i GTIen min som er delebil :) men skal sette de inn i den nye golfen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 aha!....men tror jeg har funnet meg noen nå jeg:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg