Gå til innhold

Steinsprut er stas!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Golfen er ikke like fin lenger...

Lå bak en sort Focus og foran der lå det en lastebil. Ligger i ca 80. Plutselig kommer det en ganske stor stein fra lastebilen og går rett i fronten på Focusen. Steinen spretter av Focusen og lander foran bilen min hvor den deler seg i mange deler. Prøver å svinge unna, men det hjelper lite. Resultatet ble knust frontlykt, ødelagt grill, bulk med tilhørende lakkskade på panseret et par fine skader på frontruta.

Fikk ikke fulgt etter dem ettersom jeg måtte et sted, men jeg mistenker at den focusen så ganske herja ut. Så det var en del sprekker i frontruta.

Jævli glad jeg fikk notert skiltet på både Focusen og lastebilen. Detta skal faen ikke jeg betale for!!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var en ganske stor en som delte seg i flere deler da den traff asfalten foran bilen min... Spratt ganske høyt opp etter at den traff i fronten på Focusen og gikk i asfalten rett foran bilen min. Bitene spratt ganske bra og traff bilen. Er jævli glad jeg ikke fikk hele greia på panseret eller i frontruta.

Lastebilen holder visst på like ved der jeg jobber. Tror jeg skal en tur til dit og lage texas imorgen.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du må ta tak i skjorta og dra en høyre og en venstre også følger du vedkommende inn til nærmeste minibank og tar med deg noen kontanter fra vedkommende.....jeg har vært oppe i samma situasjon og det endte med mye bråk, men jeg dro ikke derfra før jeg fikk penger, dette var en tilhenger med masse søppel og det værste av alt det var noen blærum folk som så skikkelig ned på meg, og nektet for at trestubben hadde vært borti bilen min, selvom bilene bak meg igjen var vitner...så det måtte noen stive til...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

...du må ta tak i skjorta og dra en høyre og en venstre også følger du vedkommende inn til nærmeste minibank og tar med deg noen kontanter fra vedkommende.....jeg har vært oppe i samma situasjon og det endte med mye bråk, men jeg dro ikke derfra før jeg fikk penger, dette var en tilhenger med masse søppel og det værste av alt det var noen blærum folk som så skikkelig ned på meg, og nektet for at trestubben hadde vært borti bilen min, selvom bilene bak meg igjen var vitner...så det måtte noen stive til...:rolleyes:

Ordner seg nok. Er de vrange så anmelder jeg det. Har jo skiltnr på Focusen så jeg kan prate med han/henne. Han/hun er vel neppe på lastebilsjåførens lag her. Tror jeg hadde gjort i buksa hvis jeg hadde fått den store steinen rett i fronten så han/hun var nok ganske sint.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider