KaldBlod Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Må bare informere om at den bulken på panseret fortsatt er der. :p Dinglevims: Kan jeg få pengene fra forsikringsselskapet? :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 vist dem skulle dekke skalden, så kan du jo ta ut pengene i spenn da.. vist du noen gang har taksert skaden så klart da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Han har ansvar for å sikra lasta si. Når han i tillegg ropte "nå er jeg dritt lei av at folk ringer og klager på steinsprut fra mine biler" og la på da jeg ringte ham, da blir jeg ganske provosert. Akuratt der tror jeg det hadde kokt over for meg. Er litt forskjell på steinsprut fra dekk og "bombeangrep" fra planet. Jeg har erfart at de til tider mister det dem skal sikre lasten med også. Jeg kjørte pent og pyntelig på sykkelen, kikker litt rundt meg, synger og er glad. Så ser jeg i veikanten at det ligger ei gigantisk lastestroppe der (størrelse trailer) og får såvidt retta blikket fram før jeg treffer den tilhørende gigantiske strammedingsen (størrelse murstein) med forhjulet i litt over 100km/t. Fikk "litt" wobble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 vist dem skulle dekke skalden, så kan du jo ta ut pengene i spenn da.. vist du noen gang har taksert skaden så klart da.. Jeg har ikke vært og fått taksert skaden, men jeg kunne få dekka utgiftene for reprasjonene dersom jeg hadde kvitteringer. Det hadde jeg selvfølgelig ikke :( Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg lå bak en sånn lastebil som kjører jord og slik her for et par dager siden, han kjørte med singel, så hadde han ikke tatt den delen som liksom står 90 grader opp helt bakers på lasteplanet sitt, så kom vi til sjølyst på e18, og da kom det en dumt, og vips datt det 2-3 håndfull med singel redd ned på hjulet hans og skøyt fart og rett i den nye bilen min! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg