Gå til innhold

Noken bilder av min volvo 142. er ikkje ferdig enda

Ranger emnet

Klaffe 142

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Fin vogn du har der ja...litt mere senk bak hadde vært fint. Hvordan ser den ut i motorromet?:)

ser veldig bra ut i motor romme, er litt sjeten no men p.g.a det er lenge siden eg har vska der. er kun orginal b20, men den går greit. går framover og sperrer av og til på begge hjula.hehe,

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh,, foresten? ekje akkurat en so he peiling på data.. korleis ej legge inn bilde her?

Drit i Photobucket, nå kan du legge inn bildene i ditt eget bildegalleri her på bilforumet! :thumb

Bare pek og klikk på der det står ' bilde ' med et lite symbol foran i teksten her. Da kan du kline til med opptil tusen bilder. :)

PS! Egentlig skulle jeg ha sletta tråden din, men siden du er ny her valgte jeg å pynte litt på overskriften din. Det kan du selv fikse på senere ved å klikke på 'rediger' i første innlegg. Les gjerne http://www.bilforumet.net/faq.php for nyttig info.

Velkommen ombord og håper du trives her. :hellothere:

PPS! Veldig pen 142 du har. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i Photobucket, nå kan du legge inn bildene i ditt eget bildegalleri her på bilforumet! :thumb

Bare pek og klikk på der det står ' bilde ' med et lite symbol foran i teksten her. Da kan du kline til med opptil tusen bilder. :)

PS! Egentlig skulle jeg ha sletta tråden din, men siden du er ny her valgte jeg å pynte litt på overskriften din. Det kan du selv fikse på senere ved å klikke på 'rediger' i første innlegg. Les gjerne http://www.bilforumet.net/faq.php for nyttig info.

Velkommen ombord og håper du trives her. :hellothere:

PPS! Veldig pen 142 du har. :)

ka du skulle slette den får da? ja takk får hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette pga seriøst fantasiløs overskrift? "hmm... jeg har en ålreit 142 som jeg tok noen bilder av. Jeg tror jeg går inn på \volvo+\140 forumet og kaller tråden for ... 'Volvo'. Da kommer helt sikkert alle til å skjønne hva den handler om?!"

Håper du er enig i det. Forøvrig begynner det endelig å komme inn en del gammel-volvoer her. Til nå har jo 240 og disse andre nye volvoene regjert her.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider