Gå til innhold

Rød\hvite baklykter

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Etter jeg ble påkjørt bakfra må jeg ha nye baklykter, og skal da ha tak i rød\hvite. Det fins mange forskjellige versjoner av disse ute, men som bildet under viser er det disse jeg er ute etter, og IKKE noen rød\hvite med oransje blinklys:

 

baklykter.jpg

 

Nettbutikker (vanlige butikker også forsåvidt, men tvilsomt) noen? Erfaring med disse?

 

På forhånd takk, mvh Vegard :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte mine hos Autospar, Sandnes. I selve bestillingen så la jeg inn en tekst i tillegg der jeg skrev at jeg skulle ha Crystal Clear baklykter (Rød/hvite) - Ikke de med oransje blinkere - Produktet jeg fikk er slike du sikter etter her.

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er.. Det der er ikke crystal clear baklykter, det er red\white på utenlandske sider.. Men så fins det to typer av disse; den ene har grå plast på selve lykta, og den andre har svart. Førstnevnte har også oransje blinklys, selv om de i utgangspunktet blir beskrevet som klare.

 

Jeg skal altså ha de som er på bildet over. Har du et bilde av dine lykter Zack?

 

Edit; veldig surt om jeg må ut med så mye som dette? ser at BS Bildeler har noen som er skremmende like..

 

Klare, hvite

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har fått de?

 

Hehe, så at jeg hadde formulert meg litt rart. Var bare poenget å skrive at de var fine på bildene iallefall, og akkurat de jeg var ute etter. De er veldig sjeldne å se i forhold til vanlige, crystal clear og sånt, så det blir spennende :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do :) Betaler vel ca 600kr inkl frakt, men det er riktignok uten toll.. Får vel ei regning på det og når de kommer.. Ikke store summen heldigvis.. Dette er akkurat de lyktene jeg har vært ute etter helt siden jeg fikk bilen, crystal clear er ikke min stil. Syns det ser for lite originalt ut.. Bilder kommer i tråden min når de er montert :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår