Stingah Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hei Skal klargjøre bilen til lakkering. Så skal jeg blant annet sparkle en god del på begge fangerne. Først glassfibersparkel og så finsparkel utpå. Kan jeg kjøre rundt med dette før lakkering? Eller må jeg ta av fangerne og la dem ligge i garasjen mens arbeidet pågår? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Ta de av og la de ligge mens arbeidet pågår.. Sparkel trekker til seg fuktighet.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det jeg og trodde. Ville bare ha det bekreftet :) Faen heller, da blir golfen MEGET stygg en periode ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg