Gå til innhold

Drift Battle - Runde 1, Lånke Motorsenter, lørdag 19. mai

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

banner.gif

Den 19. mai kjøres det første løpet i serien på Lånke Motorsenter nord for Trondheim. Vi har nå lagt ut online påmeldingsskjema for dere som ønsker å delta. Husk at for å delta i serien må bilen tilfredsstille det tekniske regelverket.

Det betyr at bilen må ha helbur med dørstrevere, hovedstrømbryter og FIA-godkjente belter, samt at førerene må ha brannsikker dress, sko og hansker i tillegg til hjelm.

Mer info om løpet finner dere på www.drift-battle.no.

Aktuelle lenker:

Online påmeldingsskjema >>

Startliste >>

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det kurant å kjøpe dress, sko og hansker tro. Kollevold er vel kanskje ikke så ille.

Skal se om jeg klarer å stå på litt med burmontering og bryter osv, og se om jeg rekker å bli med. Ikke alltid så lett å få skrudd nok med 100% jobb ved siden av. Man skulle drifta på heltid :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det kurant å kjøpe dress, sko og hansker tro. Kollevold er vel kanskje ikke så ille.

Skal se om jeg klarer å stå på litt med burmontering og bryter osv, og se om jeg rekker å bli med. Ikke alltid så lett å få skrudd nok med 100% jobb ved siden av. Man skulle drifta på heltid :).

Les på drift battle, vi har sponsoravtale med Gundersen...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli artig å se på hvis jeg kommer oppover. Mer humpete drifting blir vanskelig å finne! Tror det vil sprute plastikk...

Er det sååå ille da? Hører mye forskjellig. Vi skal bruke en trasée som skjelden benyttes, men om den er for dumpete så tar vi det bare et annet sted på banen. Hele banen kan da ikke være like ille?

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Hvorfor er banen så dårlig?

Er den full av tælehiv, hva slags bane er det egentlig, hvordan er den i forhold til rudskogen??

Og FSR: står jo at dette bare er for PRO gutta da.

Hva legger dere i PRO egentlig?

Vet at bilen må ha bur, hovedstrømsbryter+++, men er det annet utstyr den må ha utenom dette "sikkerhetsutstyret"?

hvilke krav stiller dere til førerne som stiller i PRO?

Hvor flink bør man være for å stille der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er banen så dårlig?

Er den full av tælehiv, hva slags bane er det egentlig, hvordan er den i forhold til rudskogen??

Og FSR: står jo at dette bare er for PRO gutta da.

Hva legger dere i PRO egentlig?

Vet at bilen må ha bur, hovedstrømsbryter+++, men er det annet utstyr den må ha utenom dette "sikkerhetsutstyret"?

hvilke krav stiller dere til førerne som stiller i PRO?

Hvor flink bør man være for å stille der?

Pro betyr helt enkelt at bilen må tilfredsstille det tekniske regelverket. Minimumskrav er bur, hovedstrømbryter og FIA-godkjente belter. Det er ingen krav til ferdigheter.

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Ok. Håper at du får ordnet slik at "club" kan kjøre på rudskogen neste gang 3 juni !

Det er mange som vil kjøre tror jeg, og ganske få har bur egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sååå ille da? Hører mye forskjellig. Vi skal bruke en trasée som skjelden benyttes, men om den er for dumpete så tar vi det bare et annet sted på banen. Hele banen kan da ikke være like ille?

har vært der 1 gang for 2 år siden, banen er ikke stor da! å flytte løypa på banen gir ikke så mange muligheter da. er ikke mange svinger som egner seg til drifting! Du skulle vært der oppe å kiket tror jeg, tviler på den er noe bedre nå en når jeg var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært der 1 gang for 2 år siden, banen er ikke stor da! å flytte løypa på banen gir ikke så mange muligheter da. er ikke mange svinger som egner seg til drifting! Du skulle vært der oppe å kiket tror jeg, tviler på den er noe bedre nå en når jeg var der!

Skal forhåpentligvis opp en tur i morgen...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider