Gå til innhold

Tette eksosanlegget

Ranger emnet

Kleif

Anbefalte innlegg

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78499

Lyddemperbandasje

For reparasjon av hull og sprekker på både vanlige og katalysatorutrustede eksosanlegg. Sikres på plass med ståltråd eller maskeringsteip og herder av varmen. 5 x 100 cm.

Aka Aluteip...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78499

Lyddemperbandasje

For reparasjon av hull og sprekker på både vanlige og katalysatorutrustede eksosanlegg. Sikres på plass med ståltråd eller maskeringsteip og herder av varmen. 5 x 100 cm.

Aka Aluteip...

Og det funker som bare det!!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du skal være flink... Jeg prøvde å fikse skjøten mellom fremre lyddemper og røret med det sakene der, og det holdt ca. 2 dager. Hvis du har en liten stuss som stikker ut fra lyddemperen vil jeg anbefale deg å legge på en skøtemuffe (koster ikke mer enn en femtilapp). Det holder mye lenger.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sveist det sammen. Trenger ikke være komplisert eller dyrt. Viktig å rengjøre først.

Pinnesveis holder i massevis. Har reparert mange eksosanlegg med det.

Man kan bruke par tomme ølbokser og glava isoler for å midlertidig tette anlegg f.eks også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider